EUR 1.9558
USD 1.8323
CHF 2.0113
GBP 2.2729
CNY 2.5284
you tube
mobile version

Facebook промени бутони

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

Facebook промени бутони

mail15:50 | 01.03.2011прегледи 932 коментарикоментари 0


В неделя Facebook добави функционалностите на бутона си „сподели” към тези на бутона „харесвам” за трети сайтове, съобщава Information Week/Expert.bg. Когато потребителите кликнат на бутона „харесвам”, материалът заедно със заглавие, снимка и кратко описание, се появява на тяхната стена. В допълнение, потребителите могат да изберат дали да коментират. Досега към въпросния материал се появяваше само линк сред последната активност на потребителя, освен ако той не избереше опцията „Харесвам с коментар”.С последните промени във Facebook , бутоните „харесвам”, „сподели” и „препоръчай” водят до един и същ резултат.
Бутонът „харесвам” позволява на потребителите да споделят конкретно съдържание със своите приятели в социалната мрежа. Когато потребителите кликнат върху този бутон на Вашия сайт, съобщение за действието се появява и в новинарския поток на техните приятели заедно с линк към вашия сайт. Facebook ще продължи да поддържа бутона „сподели”, въпреки че бутона „харесвам” е предпочитаната от компанията технология, заяви говорител на фирмата пред Information Week. „В момента тестваме новите функционалности на бутона „харесвам”, но нямаме повече информация, която да предоставим на този етап. Винаги изпробваме новите продукти и събираме насрещна информация, за да можем да подобрим нашата платформа”, посочи говорителят на социалната мрежа в имейл. „Въпреки че ще продължим да поддържаме „сподели”, „харесвам” е препоръчаното решение, което да продължи напред. Бутонът „харесвам” е лесен за вграждане, включва функционалностите на „сподели” и е по-лек за потребителите”, допълни той.
Този ход може да намали объркването сред потребителите кой бутон да използват, особено ако „сподели” отпадне за в бъдеще. Въпреки това, значението на тази стъпка е далеч по-голямо за рекламодателите и създателите на съдържание, които могат да очакват увеличение на импресиите си, тъй като покачването на референциите ще доведе до повече трафик.
„Този ход е изцяло ръководен от желание за повече импресии”, коментира Ръкър, президент на Хасаи, маркетинг компания, работеща във Facebook. „Колкото по-дълго хората не са наясно, че харесвайки дадено съдържание, то се показва директно на тяхната стена, толкова по-добре за Facebook . Според него служителите на Зукерберг не искат хората да са толкова избирателни с бутона „харесвам”, колкото с бутона „сподели”. Някои от потребителите във Facebook вече изказаха недоволство от новите функционалности на бутона „харесвам” и показваната на тяхната стена информация. Най-голямата социална мрежа често прави промени на своя уеб сайт и регулярно се сблъсква с несъгласието на някои от 500 млн. потребители, които има.
 


 
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg

Новите пенсионери през 2023

15:05 | 04-03-24 | 1044