EUR 1.9558
USD 1.8323
CHF 2.0113
GBP 2.2729
CNY 2.5284
you tube
mobile version

Billa пробва нов сегмент на пазара

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

Billa пробва нов сегмент на пазара

mail06:25 | 13.04.2018прегледи 3751 коментарикоментари 0


BILLA България разшири мрежата си с още един обект в Bulgaria Mall в София. Супермаркетът е със специална концепция, адаптирана към спецификите на голям търговски център. Обектът е лесно достъпен както от офис частта на мола, така и отвън. Супермаркетът ще обслужва нуждите на работещите в бизнес сградите и търговския център, които към момента са няколко хиляди, като перспективата е броят им да продължи да расте.

Освен добре познатия асортимент на веригата, в новия магазин има просторна фреш зона, както и голям foodcourt. За да отговори на все по-засиленото потребителско търсене на биохрани, магазинът ще предложи богато разнообразие от биопродукти. Любителите на кулинарните изкушения пък ще могат да се насладят на различни видове апетитно суши, както и на хот-дог и палачинки, приготвени на място.

Търговската верига продължава да бъде лидер по брой магазини в София и страната. Супермаркетът в Bulgaria Mall е петият обект на BILLA в голям търговски център в столицата. Другите четири са в Serdika Center, Mall of Sofia, Park Center и Mega Mall.

 


 
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg