EUR 1.9558
USD 1.8018
CHF 1.9937
GBP 2.2783
CNY 2.4960
you tube
mobile version

65 хил.т плодове & зеленчуци продава Кауфланд

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

65 хил.т плодове & зеленчуци продава Кауфланд

mail15:17 | 24.10.2018прегледи 985 коментарикоментари 0


65 000 тона плодове и зеленчуци са консумирали клиентите на Kaufland България за периода януари-септември 2018 година. За сравнение това представляват по 16 ТИР-а на ден или общо 4333 ТИР-а за целия период. Ако те се наредят един зад друг, биха образували опашка от 78 км.

Над 280 артикула се продават от веригата, сред които класически плодове и зеленчуци, сертифицирана био продукция, екзотика, свежи подправки в саксии и цветя.

Работи се със 120 различни доставчика на плодове и зеленчуци през различни периоди на годината, като 80 от тях са български производители. През есента, когато е пикът в консумацията на тази стока, голяма част от плодовете и зеленчуците, които компанията предлага, са българско производство.

През 2018 година се отчита  10% ръст в броя на българските производители – партньори в сравнение с 2017 г.

„Компанията ми помогна да се сертифицирам по Global G.A.P, в резултат на което имам възможност да намаля наполовина торовете и препаратите за растителна защита и да оптимизирам производствените си разходи. Това има директно отражение върху по-високото качество на продукцията ми“, коментира Ивайло Малджански, български производител от с. Златитрап, който работи с веригата 10 години.

Как се проверява свежестта и качеството на плодовете и зеленчуците? Процесът  има няколко нива – от редовни посещения на ферми-партньори и наблюдение на производствените им процеси, до редовни проверки на нивата на пестицидите всеки месец в сертифицирана българска лаборатория.

363 дни в годината 23 от всички 159 рампи в Логистичния център на компанията в с. Стряма обслужват приема на плодовете и зеленчуците. Те преминават всекидневен контрол, който установява дали всеки артикул отговаря на изискванията на търговската верига за грамаж/диаметър, клас, произход, етикет.

Съхраняват се при строго съобразена за тях температура - повечето артикули се складират на температура между 9 и 11 градуса, а бананите – между 14 и 16 градуса. Транспортирането им до хипермаркетите също се осъществява при температурен контрол в пригодени за целта камиони с три температурни зони. Движението им се проследява сателитно, което позволява температурата да се проследява във всеки един момент от пътя им до хипермаркетите на веригата в цялата страна. По този начин се избягва температурният шок при излагане на стоката на рафтовете във веригата и се гарантира тяхната оптимална свежест за клиентите.

От 1 100 000 палета, които са комплектовани в логистичния център на компанията през изминалата година 205 000 са били с плодове и зеленчуци.


 
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg