EUR 1.9558
USD 1.8323
CHF 2.0113
GBP 2.2729
CNY 2.5284
you tube
mobile version

30 км трасе от пътя между Видин и п. в. „Макреш“

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

30 км трасе от пътя между Видин и п. в. „Макреш“

mail06:31 | 24.02.2021прегледи 1081 коментарикоментари 0


Модернизацията на трасето между Видин – п. в. „Макреш“ стартира през октомври 2019 г. По договор участъкът трябва да е готов в края на 2023 г. Трасето на пътя следва съществуващия обходен път на Видин, който ще бъде реконструиран и разширен – ще бъде с две ленти за движение в посока, зелена ивица и банкети. След това ще преминава по нов терен. Новият участък ще бъде с магистрален габарит – с две ленти за движение в посока, аварийна лента, разделителна ивица, водещи ивици и банкети. Връзката със съществуващите пътища и населените места в региона ще се осъществява чрез пътни възли - п. в. „Видин“ при обходния път на града, п. в. „Дунавци“ при пресичането с третокласния път Дунавци – Синаговци и п. в. „Кула“ за връзка с пътя Кула – Страцимирово – гара Страцимирово. Ще бъдат изградени подлези, надлези, 2 моста над реките Делийска и Войнишка, 3 виадукта, селскостопански подлези и надлези, площадка за отдих с електричество, водоснабдяване и пречиствателно съоръжение. Предвидена е реконструкция на електропроводи, водопроводна и канализационна мрежа, телефонни и оптични кабели и ландшафтно оформяне. При 15-ти километър от двете страни на пътя ще има площадка за отдих, която ще бъде с ток, вода и пречиствателно съоръжение.

Изпълнител на участъка от Видин до пътен възел „Макреш“ е „Северозапад Лот 1“ ДЗЗД, в което участват: „Нивел строй“ ЕООД, „ПСТ Груп“ЕАД, „Пътинженеринг –М“АД, „ПСТ Видин“ ЕООД и „ПСТ София ЕООД. Строителният надзор се осъществява от ДЗЗД „Бонония Консулт 2020“. В обединението са: „Рутекс“ ООД и „Проес Консулторес“АД. Авторския надзор осъществява ДЗЗД „Виа План Бурда“, в което са: „Виаплан“ ЕООД и „Илия Бурда“ ЕООД.

Напредва работата и в 33 км участък между Мездра и Ботевград. В участъка от път I-1 Мездра – Лютидол е готово едното платно на ниво „биндер“ и от средата на декември м. г. трафикът в отсечката се осъществява двупосочно по него с временна организация и временна пътна маркировка. Строителните работи продължават паралелно в съседното платно, както и по целия километраж на обекта.

Направлението Видин – Ботевград е приоритетен проект в инвестиционната програма на АПИ и МРРБ, тъй като с цялостното хомогенизиране и модернизация на трасето от Дунав мост 2 ще се осигури бърза и удобна връзка между автомагистралите „Хемус“, „Тракия“ и „Струма“. С изпълнението на проекта транзитният трафик ще бъде изведен от населените места, с което ще се повиши безопасността на движение и ще се ограничи вредното въздействие на шума и замърсяването на околната среда от интензивния тежкотоварен трафик.

 


 
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg