АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]
2.8 млн. лв. за туристическа стратегия
2,8 млн. лв. е бюджетът на икономическото министерство, с който ще бъде направена стратегия за туризма на България, съобщи Стандарт Нюз.
Средствата ще бъдат изразходени за маркетингови анализи на конкурентни дестинации, както и на родния туристически пазар. Ще бъдат проведени срещи с представители на бранша, които да определят с какво страната ни може да се рекламира зад граница.
Сред основните ни конкуренти за летния туризъм са Гърция, Турция и Испания, а за планина - Андора, Италия и Австрия.
Според Нели Сандалска, изпълнителен директор на Балкантурист, стратегията е тотално сгрешена. Не можем да правим анализи и да искаме да привличаме гости от 10-те държави, които най - много посещават България, защото тези пазари са изчерпани.
Вместо това трябва да обърнем поглед към задокеански дестинации като Япония и Китай, от където биха могли да идват у нас за културен туризъм. Вместо да се рекламираме по ББС и Дискавъри, чиито зрители имат високи доходи, трябва да потърсим медийни канали към потенциални гости чрез женски списания и специализирана преса, коментира Сандалска.
България е в топ 5 на зимни дестинации за ски туризъм, според класация на Yahoo, обявена преди дни. В коментара към класацията е посочено, че страната ни е най-старата нация в Европа.
Tweet |
|