EUR 1.9558
USD 1.8323
CHF 2.0113
GBP 2.2729
CNY 2.5284
you tube
mobile version

21% ръст в продажбата на нови коли

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

21% ръст в продажбата на нови коли

mail17:40 | 09.11.2011прегледи 491 коментарикоментари 0


Общо за пазара на леки и лекотоварни автомобили в България реализираните продажби за м. септември са 1897 спрямо 1361 през м. септември 2010 година, което е ръст в размер на 39.4%. За първите девет месеца на годината продадените нови автомобили са 15 983 броя, което е с 21.2% повече от съпоставимия период на миналата година, съобщи автомобилният холдинг от групата на Еврохолд България – Авто Юнион. Самият автодилър регистрира ръст от 14.3% през месец септември 2011 г. със 176 реализирани продажби спрямо 154 за същия период на миналата година. С пазарен дял от 9.3% Авто Юнион заема трето място сред автодилърите на българския пазар за месеца. Реализираните продажби от Групата за периода януари – септември възлизат на 1898 продадени автомобила спрямо 1695 за първите девет месеца на 2010 година. Пазарният дял с натрупване от началото на годината е в размер на 11.9%, с което компанията запазва второто си място, въпреки отчетения спад през септември спрямо предходния месец.
Почти двукратен ръст в продажбите спрямо м. септември 2010 г. регистрират Булвария Варна (Каргоекспрес) и Булвария Холдинг (Opel,Chevrolet) с общо 58 продажби, следван от Стар Моторс (Mazda), реализирали ръст от 36.4% с 45 продажби за месеца. Италианските марки, представени в Групата, отчитат 34 продажби за месеца спрямо 40 продадени автомобила за същия месец на предходната година. Нисан София (Nissan, Renault, Dacia) регистрират спад на месечна база, което се дължи на по-ниските продажби на автомобили от марката Renault.


 


Тагове: коли, продажба
 
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg