EUR 1.9558
USD 1.8323
CHF 2.0113
GBP 2.2729
CNY 2.5284
you tube
mobile version

15 млн.лв. за разкрасяване

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

15 млн.лв. за разкрасяване

mail08:15 | 20.12.2022прегледи 1770 коментарикоментари 0


Втората половина на декември очаквано е големият пик в работата на фризьорските и козметични салони у нас, показват актуалните данни на он лайн платформата за козметимни и фризьорски услиги studio24. Най-силните дни в годината са трите преди Коледа и трите преди Нова година, като до тях се нарежда и 14 септември, когато хората се подготвят за първия учебен ден. Освен декември, месеците с най-много резервации за разкрасителни процедури у нас са юли и август.

Статистиката сочи, че през последните 12 месеца най-много часове са запазени онлайн за маникюр и педикюр с гел лак. На второ място по интерес се нареждат подстригването и прическите, а третата позиция е за кола маска за жени. В Топ 5 на най-търсените услуги през платформата попадат и оформянето на вежди и поставянето на мигли.

Клиентите оставят средно по 36 лева на посещение при фризьор. Средната сметка за грижа за ноктите е с 1 лев по-висока. За епилация в големите градове пък средно се отделят по 42 лева на посещение, за процедури за лице – 45 лева, а по-скъпи са тези за тяло – със средна сметка от 62 лева, която в София достига дори 78 лева. Очаквано в столицата разкрасителните услуги са с най-високи цени.

 

Проучване на потребителските нагласи показва, че едно от основните предимства и удобства при онлайн резервации от този тип, е че те могат да бъдат направени по всяко време на денонощието при режим 24/7. Много често те се използват и при “спешни случаи” като счупен нокът или неочаквано събитие, когато в салона, който посещават обичайно няма свободни часове или не реагират достатъчно бързо на заявката. Особено популярно решение е точно в пиковите моменти на натоварване в годината. Платформата помага и когато потребителите правят проучване за нови възможности, имат нужда да сменят доставчика на услуга или просто се намират в друг град или район, който не познават добре. Салоните получават рейтинг и отзиви от клиентите, което също може да бъде полезна информация.

Една трета от регистрираните клиенти са направили 5 или повече резервации, а около 7% вече имат над 21. Към момента съотношението на потребителите  е 9 към 1 в полза на жените. Резервациите на силния пол обаче също растат, като сред най-търсените услуги са мъжкото подстригване, кола маска за мъже и лазерна епилация, както и оформянето на бради. Достъпни през платформата са салони в 11 български града, като най-много - около половината от тях, са в столицата.

 

 

 

 

 


 
 
 
Още от рубриката
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg