EUR 1.9558
USD 1.8323
CHF 2.0113
GBP 2.2729
CNY 2.5284
you tube
mobile version

14% ръст на MasterCard Europe

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

14% ръст на MasterCard Europe

mail13:30 | 04.02.2011прегледи 450 коментарикоментари 0


През четвъртото тримесечие на 2010 г. за региона на Европа MasterCard отчита брутен обем в долари в размер на $225 милиарда, което е увеличение от 14.0% в сравнение с четвъртото тримесечие на 2009 г. Обемът на покупките е $168 милиарда, като нараства с 13.0% през тримесечието. В периода между 1 октомври и 31 декември картодържателите в Европа са направили повече от 2.1 милиарда транзакции със своите карти с бранда на MasterCard, което е увеличение от 13.7%.
Към 31 декември 2010 година 212 милиона карти с бранда на MasterCard (с изключение на Maestro и Cirrus) са били издадени от клиенти на MasterCard в Европа, което е увеличение с 6,9% спрямо същия период на 2009 година. Европейските картодържатели можеха да използват своите карти с бранда на MasterCard на 9.1 милиона локации в региона и в повече от 31.7 милиона обекта в цял свят.
В допълнение, брандът Maestro се появи на 300 милиона карти. Потребителите сега могат да плащат на POS терминали със своите карти Maestro в над 7.1 милиона търговски обекта в Европа и в 13.1 милиона търговски локации по света.
Хавиер Перез, президент на MasterCard Europe, коментира: „Електронните разплащания продължават да стават все по-предпочитани от потребителите в Европа. През 2010 г. MasterCard засили още повече своите позиции в дебитния сегмент начело с Maestro - единственият в Европа глобален SEPA дебитен бранд. Maestro продължи да бъде привлекателно предложение за национална дебитна карта, като нарастващата й популярност се дължи на потребителите, които предпочетоха по-големия избор със сигурността, добавената стойност и приемането на картите както офлайн, така и за онлайн покупки. Последните постижения включват Белгия с над 500 онлайн търговци и близо 100% от Maestro картите на пазара да са с възможности за електронна търговия. Нито един друг дебитен бранд не предлага подобна експанзия в тази област - – следващата SEPA граница за Европа.”
Още новини за последните три месеца на 2010:
•През декември руската банка Standard Bank стана първата банка в Европа, която предложи на руските потребители MasterCard® MoneySend™ - платформата на MasterCard за плащания от човек-до-човек. Това първо приложение в Европа беше една от четирите глобални инициативи, реализирани на континента през четвъртото тримесечие на 2010 г. в допълнение на постижения в областта на NFC и безконтактните плащания, програми за сигурност и корпоративен контрол, всички от които бяха въведени през това тримесечие.
•Безконтактната технология MasterCard® PayPass™ продължи да разширява обхвата си в региона с присъединяването на деветия Европейски пазар - България, давайки възможност на потребителите да използват Tap&Go™ за своите покупки, докато в Италия 300,000 карти са активирани за PayPass. Нито едно друго предложение за безконтактни плащания не е на разположение в толкова много държави в Европа като PayPass. Конкретни примери включват представянето на The Bratislava Municipal Card в Словакия, допълнително издаване в Полша, ангажимент от страна на метрото в Букурещ в Румъния и още развития в Турция, където PayPass сега е неизменно предложение за потребителите и където MasterCard отбеляза и комбинирането на PayPass с мобилността, което се случи за първи път в страната. През ноември MasterCard обедини усилия с Garanti Bank, турския телекомуникационен оператор Avea и Gemalto и първото търговско стартиране на NFC за мобилни плащания, помагайки на турските потребители да адаптират своите мобилни телефони за безконтактни плащания.
•През декември Alitalia стана десетата авиокомпания в Европа, която представи World MasterCard ко-брандирана кредитна карта, като превърна MasterCard в предпочитаната компания за много европейските национални авиолинии след успехите преди това с Lufthansa, Czech Air, Swiss Air и други.
•MasterCard приключи годината, като подписа шестгодишно стратегическо корпоративно сътрудничество с Walt Disney EMEA & Русия и Euro Disney – една от най-значимите неспортни сделки за спонсорство на MasterCard в Европа. Това ново споразумение за спонсорство отвори море от възможности за семействата и отделните потребители, които, бидейки картодържатели на MasterCard или Maestro, ще могат да се възползват от ексклузивни промоции в рамките на цялото портфолио на Disney, включително филми и DisneyLand Париж – туристическата дестинация номер едно в Европа.

 

 


 
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg