EUR 1.9558
USD 1.8323
CHF 2.0113
GBP 2.2729
CNY 2.5284
you tube
mobile version

10 компании подкрепиха „Намали с 10”

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

10 компании подкрепиха „Намали с 10”

mail14:10 | 07.11.2011прегледи 450 коментарикоментари 0


Списание „Мениджър” обявява национална потребителска кампания „Намали с 10”. Изданието призовава мениджърите на големите, средните и малките компании да намалят с 10%, 10 лв., 10 ст. цените на свои продукти за времето от ноември да януари включително.
Целта е да се увеличи потреблението, да се ускори производството. Участвайки масово в тази инициатива българският бизнес ще покаже, че мисли за своите клиенти и разбира техните трудности в кризата, че е социално отговорен и напук на мрачните прогнози може да влияе положително на процесите в България.
Това ще бъде една своеобразна ценова ваканция. Идеята на списанието е тя да стане традиционна в края на всяка година. В рамките на кампанията „Мениджър” намалява цените на реклама с 10%.
10 големи компании вече подкрепиха инициативата преди официалния старт на кампанията. Това са „Метро Кеш енд кери”, „Белла-България”, “LG Електроникс България”, „Булстрад Виена Иншурънс груп”, „Актавис”, „Интерлогистика”, „Интро Медия”, „Техем Сървисис”, „ДЕК – В2” , „ПИЕР ФАБР дермо-козметикс България”.


 


 
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg