EUR 1.9558
USD 1.6478
CHF 1.8189
GBP 2.1393
CNY 2.4378
you tube
mobile version

Фирми: Фермерски пазар във Варна и любими марки

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

Фирми: Фермерски пазар във Варна и любими марки

mail13:07 | 17.07.2020прегледи 350 коментарикоментари 0


След София и Бургас, Варна е третият град, в който Лидл България продължава с организирането на фермерски пазари в подкрепа на малки български производители и като част от допълнителните мерки по постановление 70 на МС. Инициативата ще даде още една възможност за реализация на регионална земеделска продукция. В продължение на три дни – от 17-ти до 19-ти юли на паркинга на Lidl на бул. "Вл.Варненчик" №257 във Варна ще бъдат разположени 15 шатри, където български производители ще предлагат голямо разнообразие на собствени продукти. Работното време на пазара ще бъде от 10 до 19 ч.Освен сезонни свежи плодове и зеленчуци от малки регионални производители, потребителите ще могат да избират и различни млечни продукти от козе, овче и краве мляко, произведени от малки ферми със собствени животни. В пет от шатрите ще се предлага мед, включително с натурална пита, прополис и още много пчелни продукти, а в отделна шатра ще се предлагат и билкови тинтктури. Интересно допълнение към разнообразните фермерски продукти ще бъдат и специални безалкохолни напитки с български билки с избор от вкусове – мурсалски чай, мащерка, мента и липа. Технически организатор на събитията е „Фармхопинг“ - онлайн фермерски пазар с над 100 ферми, произвеждащи чиста продукция, която е достъпна за хората от града през онлайн платформа.


Само месец, след като Kaufland България представи „Брей!“ на пазара, собствената национална линия продукти на компанията бе отличена с първо място в категорията „Налагане на собствени марки“ на конкурса „Компания на годината“. Продуктовата линия стартира със селекция от 61 качествени продукта, създадени от 20 български производители от 15 региона в страната. Сред тях има както дългогодишни и доверени партньори на Kaufland, така и нови, с които компанията си съдейства за първи път. Част от портфолиото на марката са млечни продукти, произведени с изцяло български суровини и кисели млека, съобразени с националния стандарт за българско кисело мляко. Сред месните продукти „Брей“ има такива със защитено географско указание и традиционно специфичен характер, а пресните месни продукти са изцяло със стандарт Стара Планина. Лютеницата е с изцяло български зеленчуци, а домашните сладка само с български плодове. Хлябът е с българско брашно, а бозата – с българска пшеница.


Тагове: Лидл, Кауфланд
 
 
 
Още от рубриката
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg