EUR 1.9558
USD 1.8361
CHF 2.0130
GBP 2.2896
CNY 2.5369
you tube
mobile version

„Софийска вода“ твърди: 99.22% качество на питейната вода

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

„Софийска вода“ твърди: 99.22% качество на питейната вода

mail11:10 | 28.06.2019прегледи 857 коментарикоментари 0


Влезе в сила „Харта на клиента“ на „Софийска вода“, съобщи търговският директор на фирмата Габриела Меркоре.  „През 2018 година започнахме проекта „Харта на клиента“. Поставихме си за цел да отговорим в по-голяма степен на очакванията на нашите клиенти в две отношения – какви са услугите, които много ги интересуват, отговарят ли сроковете, в които работим на представите на клиентите и за колко време трябва да реагираме и да свършим определена работа“, обясни тя.

Меркоре обясни, че ангажиментът пред клиентите е да реагират до два часа на сигнали. „Знаем, че работата ни понякога създава неудобство за нашите клиенти, защото работим по ценна инфраструктура и понякога се налага прекъсване на водата, за да се извършват ремонти или подмяна на тръбите. Още от миналата година направихме една крачка напред в информирането на нашите клиенти чрез безплатен смс. Телефонният ни център връща обаждания на оставени гласови съобщения до два часа“, обясни тя. Меркоре каза още, че в хартата са включени и достъпни клиентски центрове, в които ще откриете отлично обслужване, разбиране на проблемите ви и обслужването им. „Затова записахме в нашата харта, която е първата в ВиК сектора в България, че работим с удължено работно време и също така, че обикаляме отдалечените от София селища с нашия мобилен център за обслужване“, подчерта тя.

За периода 2010-2018 г. са изградени или рехабилитирани 590 км водопроводи, както и 84 км канали с включени рехабилитирани и нови връзки към тях, с което общата дължина на ВиК мрежата в София вече надминава 5500 км. Това каза изпълнителният директор на компанията. Васил Тренев и добави, че усилено обновяват ВиК инфраструктурата на столицата. Броят на възникналите течове бележи спад от 12%. За петгодишния период (2017-2021г.) са предвидени инвестиции в размер на 209 млн. лв., а за 2019 г. те са в размер на 46.3 млн. лв.“, каза още той. Тренев каза още, че освен във ВиК мрежата, интензивно се инвестира в иновации и модернизация на съоръженията. „Голям инвестиционен проект на дружеството е изграждането на нов метантанк в ПСОВ край „Кубратово“ на стойност 6,5 млн. лв. Строителството му вече стартира и се очаква новото съоръжение да допринесе за достигането за още по-голяма енергийна независимост на цялото дружество с произвежданата „зелена енергия“, добави той.

„Софийска вода“ твърди, че качеството на питейната вода надхвърля изискванията на регулаторните органи и съответствието трайно е над 99.22%. Тренев отбеляза, че има нула отклонение в качеството на доставената вода по домовете и нула отклонение от измерваните нормативно параметри на пречистената вода. „Съвсем наскоро като доказателство за това, „Софийска вода“ стана първия в страната воден оператор, който получи регистрация от МОСВ и Европейската общност за управление на околната среда и одит – ЕМАС. Това е признание за прилагане на най-висок европейски екологичен стандарт“, каза още той.


 
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg