EUR 1.9558
USD 1.8323
CHF 2.0113
GBP 2.2729
CNY 2.5284
you tube
mobile version

„Каменица” и Нappy" с нов договор

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

„Каменица” и Нappy" с нов договор

mail17:00 | 07.05.2012прегледи 582 коментарикоментари 0


„Каменица” АД и Happy Bar & Grill сключиха договор за стратегическо партньорство. Двете компании обединяват бизнес усилията си и ноу-хау. В рамките на партньорството клиентите на Happy Bar & Grill в цялата страна ще имат възможност да консумират най-добрите марки от портфолиото на „Каменица”, както местни, така и лицензионни, и да се възползват от атрактивни промоции, които двете партниращи си компании ще организират за тях. Част от менюто на Happy Bar & Grill ще бъдат както марката флагман Kamenitza и нейни подбрандове, така и марки на най-популярните световни пивоварни школи – белгийската и чешката. Клиентите на Happy Bar & Grill ще имат възможност да добавят към менюто си брандове с вековна традиция като Пражка бира ) 1 в света Staropramen, прочутите белгийски премиални марки като Stella Artois, наричана неслучайно ”течното белгийско злато”, тадиционната белгийска бира с близо 800 годишна история Leffe, автентичното пшенично белгийско пиво Hoegaarden.
В рамките на партньорството ще бъдат организирани и атрактивни промоции. В тази знакова година те ще бъдат обвързани с футбола. Като марка, традиционно обвързана с футбола, която подкрепя българските фенове вече цяло десетилетие, „Каменица” АД ще предложи на клиентите на Happy Bar & Grill в цялата страна незабравими футболни емоции.
Партньорството с верига Happy Bar & Grill е част от политиката на компанията да партнира на водещи компании в различни сектори, което е непрекъсното предизвикателство да се развива и предлага на потребителите висококачествени продукти и иновации. Само през изминалата 2011 г. „Каменица” АД пусна на пазара 4 нови продукта – Kamenitza Нефилтрирано, Kamenitza Kamenitza Fresh Лимон, 6% Тъмно от Kamenitza, Астика Тъмно. Тези иновации затвърдиха имиджа на дружеството като най-иновативната българска пивоварна компания. В подкрепа на това през 2011 г. бяха инвестирани 18 млн. лв., част от вложенията на обща стойност за 68 млн. лв. за последните 4 години. Политиката на инвестиции и иновации допринесе за значимо и трайно нарастване на пазарния дял както на отделни марки, така и на компанията като цяло.
 


 
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg

Трейлър на руския игрален "ВЫЗОВ", заснет в Космоса

13:39 | 03-09-23 | 4161