EUR 1.9558
USD 1.8323
CHF 2.0113
GBP 2.2729
CNY 2.5284
you tube
mobile version

Южно-корейският мачо купува много козметика

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

Южно-корейският мачо купува много козметика

mail11:30 | 20.09.2012прегледи 475 коментарикоментари 0


Южнокорейските мъже са похарчили 495,5 милиона долара за козметика за кожата миналата година, което е около 21 процента от световните продажби, сочат данни на компанията за пазарни проучвания Euromonitor Intrenational, съобщи Асошиейтед прес.
Това превръща страната в най-големия пазар на мъжка козметика за кожата в света, макар мъжете в Южна Корея да наброяват само около 19 милиона. Според най-голямата южнокорейска компания за козметика Amorepacific продажбите на мъжка козметика в Южна Корея тази година ще надхвърлят 885 милиона долара. Метаморфозата на южнокорейските мъже от мачо в такива, които
използват грим, през изминалите десетина години може отчасти да се обясни с жестоката конкуренция за работа, за кариерно издигане и за интимни връзки в общество, в което е популярна фразата "външният вид е сила". Жените също имат все по-големи очаквания, че мъжете ще отделят време и усилия, за да поглезят  кожата си.
Лесно е да се намерят доказателства за новата насока на мъжествеността в Южна Корея. В препълнено кафене в Сеул млада жена вади червило от чантата си и слага от него на устните на мъж, с когото говори. В луксозна жилищна сграда охранителят следи какво се случва във фоайето иззад пласт грим. Авиокомпания Korean Air провежда всяка година обучение по гримиране за персонала си на международното летище "Инчеон". Да имаш чиста, добре изглеждаща кожа те прави да изглеждаш по-изтънчен и създава усещането, че можеш добре да се справяш със себе си, посочва 24-годишният колежанин Чхо Вон-хьон. "Външният ти вид има значение, така че когато съм с грим по специални поводи, това ме прави по-уверен," добавя той. Педантичните усилия на Чхо да направи лицето си идеално не са нещо необичайно в Южна Корея. Тази социално консервативна, доминирана от мъжете страна, в която задължителната военна служба за мъжете е 2 години, стана световната столица на мъжката козметика за лице, отбелязва Асошиейтед прес.

 


 
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg