EUR 1.9558
USD 1.6711
CHF 2.0898
GBP 2.2931
CNY 2.3301
you tube
mobile version

Шофьорите на таксита в Европа - неучтиви лъжци

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

Шофьорите на таксита в Европа - неучтиви лъжци

mail16:30 | 07.10.2011прегледи 655 коментарикоментари 0


Шофьорите на таксита в Европа са неучтиви, често са непочтени и не спазват правилника за движение по пътищата, показва проучване на Международната автомобилна федерация (ФИА), цитирано от Франс прес. Проверките са направени между 7 май и 22 юни сред 220 шофьори в 22 големи европейски града. Инспекторите са се натъквали и на коли, напълно отговарящи на нормите и с отлични водачи, но твърде често пътуването е било проблемно, тъй като шофьорите са били нелюбезни, колите мръсни и не е имало възможност да се плати с банкова карта, посочи Якоб Бангсгаард, директор на брюкселския офис на федерацията. Най-неприятно е било преживяването в Рим, където водачът на таксито се губил два пъти по пътя от летището до конгресния център, опитал се да излъже клиента с тарифата, обявена на таблото, и карал колата с едно счупено стъкло и протрити седалки.
Най-добро е било обслужването в Барселона от летището до централната гара.
Нито една от услугите обаче не е получила отлична оценка: шест града - Барселона, Берлин, Кьолн, Лисабон, Милано, Мюнхен и Париж да получили "добра" оценка; Брюксел, Женева, Хамбург, Осло, Ротердам, Залцбург, Цюрих и Загреб са получили оценка "среден; Амстердам, Люксембург, Мадрид, Прага, Рим и Виена - "лоша" оценка, а Любляна - "много лоша" оценка.
Основната причина за слабото представяне е удължаването на маршрута чрез заобиколни пътища - при 82 от 220 курса. Повечето са установени през нощта. Най-дългият е бил Хамбург, където таксито е преминало по маршрут, 20 пъти по-дълъг от прекия път. Половината от шофьорите не можели да обелят и дума или не разбирали английски. Другите упреци са за шофирането, пазаренето, опитите за измама с цената, отказ да се изпълнят "прекалено кратки" курсове. Инспекторите имали навигационни системи, за да могат да сравнят пътя, избран от шофьора, с най-прекия маршрут, както и да оценяват спазването ограниченията на скоростта и на правилата за движение.
 


 
 
 
Още от рубриката
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg