EUR 1.9558
USD 1.8323
CHF 2.0113
GBP 2.2729
CNY 2.5284
you tube
mobile version

Холандски фирми търсят партньори

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

Холандски фирми търсят партньори

mail15:00 | 10.01.2012прегледи 508 коментарикоментари 0


Търговска мисия от Холандия идва у нас на 16 и 17 март, за да търси български партньори от сферата на хранителната индустрия. Основната част от деловите срещи ще се проведе в Международен панаир Пловдив по време на изложението за храни, напитки, опаковки, машини и технологии „Фудтех”.
Холандските бизнесмени са избрали „Фудтех”, за да се запознаят с българската хранително-вкусова промишленост и предприятията от бранша. Така и фирми, които не са били включени в предварително организираните срещи, ще могат да установят контакти с мисията.
Тя е инициатива на няколко браншови организации от Холандия и се прави за първи път в България. Проявата е насочена към разширяване на българо-холандските бизнес отношения.
Паралелно с „Фудтех”, от 15 до 18 март 2012 г. в панаира ще се проведе и Международната изложба за лозарство и винарство „Винария”. Очаква се нейното 20-издание да бъде едно от най-силните с присъствието на големите български производители на вина и алкохолни напитки. Миналата година близо 20 големи компании се завърнаха като участници в най-престижното изложение за бранша в Югоизточна Европа, за да покажат своите нови колекции. Според прогнозите тенденцията ще продължи и през тази година, въпреки стагнация в сектора.
«Фудтех» и «Винария» отново се организират под егидата на Министерството на земеделието и храните. Заедно с тях в панаира ще се състои и Международна изложба за оборудване за хотели, ресторанти, кафетерии и търговски обекти «Хорека Пловдив». Трите изложби ще съберат представители на хранителната и винарската индустрия, на туризма, хотелиерството и ресторантьорството.
Те се провеждат паралелно за втори път, след като миналата година Международен панаир Пловдив обнови програмата си съгласно световните тенденции, даващи предпочитание на тясно специализираните изложения. Промяната предизвика голям интерес и доведе до увеличаване на бизнес посетителите.

 


 
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg