EUR 1.9558
USD 1.8323
CHF 2.0113
GBP 2.2729
CNY 2.5284
you tube
mobile version

Фирми:Шоколад със сол, Лидл, Теленор

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

Фирми:Шоколад със сол, Лидл, Теленор

mail16:05 | 01.03.2019прегледи 1321 коментарикоментари 0


С дегустация на занаятчийския шоколад с натурална морска сол от Атанасовско езеро, произведен от шоколадиерите Гайо започна представянето на новия проект на Българска фондация Биоразнообразие „Лагуната на живота“, като производителите даряват 7 % от стойността на всеки шоколад за дейности за опазването на природата. В хода на 6-годишния проект ще се популяризират екосистемните услуги от езерото и ползите от Натура 2000, ще се търсят нови продукти като шоколада със сол, сапун с луга или натуралната сол от Атанасовско езеро. Акцент ще бъде създаване на благоприятни условия за редкия европейски вид птица – голям воден бик чрез възстановяване на съществуващ в миналото водоем, който сега е запълнен с наноси. Ще се възстанови считаното за изчезнало в миналото растение морска рупия, за да се тества чрез него подобряване качеството на водата в Атанасовско езеро.

------------

Лидл България получи сертификати ISO 50001 и EDGE.  Международният стандарт ISO 50001 има за цел намаляване на емисиите на парникови газове и други свързани въздействия върху околната среда, както и до намаляване на енергийните разходи чрез систематично управление на енергията. Лидл България е сертифицирана от експертната организация DEKRA като сградите на 91 магазина, двата логистични центъра и административната сграда компанията покриват високите изисквания на международния стандарт. Енергийният мениджмънт, който веригата прилага, позволява прозрачност на всички енергийни потоци, разкриване на потенциал за икономии и системно подобряване на влагането, потреблението и ефективността на енергията. Със своята система за управление на енергията Lidl е сред първите компании в ритейл бизнеса в глобален мащаб, въпреки че процесът на сертифициране на отделните регионални дружества в различните държави, в които веригата оперира, започва на по-късен етап през 2013 г.

-------------

През четвъртото тримесечие на 2018 г. Теленор България запази тенденцията за ръст на приходите и печалбата преди данъци, лихви и амортизации (EBITDA), която се наблюдава от началото на 2018 г. Общите приходи за четвъртото тримесечие достигнаха 191 милиона лева, основно поради ръста в средния приход от потребител (ARPU), който достигна 15,40 лв. Продажбите на устройства също допринесоха за увеличението на общите приходи, основно поради фокуса на потребителите върху смарт-устройства от висок клас. Ръстът в общите приходи, в комбинация с фокуса на компанията върху подобряване на ефективността, доведоха до увеличение на EBITDA за тримесечието до 68 милиона лева. Вследствие на сезонността при използването на предплатените услуги през лятото, броят на клиентите отбеляза лек спад през тримесечието до 3,07 милиона абоната, 20% от които потребители на предплатени услуги.

 

 


 
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg