EUR 1.9558
USD 1.8323
CHF 2.0113
GBP 2.2729
CNY 2.5284
you tube
mobile version

Фирми:МЕТРО, БОШ, Лидл

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

Фирми:МЕТРО, БОШ, Лидл

mail17:05 | 06.06.2023прегледи 719 коментарикоментари 0


МЕТРО България откри първия си обновен франчайз обект в България под името „Моят магазин“ в Своге. Програмата е един от основните проекти на компанията, включен в нейната стратегия – софт франчайз модел, който да обединява независими търговци под бранда ”Моят магазин“. Моделът е разработен във всеки един от аспектите му –  клиентите ще открият обновена визия, подбран асортимент, ценови модел който позволява на партньорите да бъдат конкуренти, лоялна програма, наръчници за разпределение на търговската площ и атрактивни промоции.

Това е устойчив b2b2c бизнес модел (бизнес към бизнес и бизнес към потребители), който ще позволява на търговците да предложат по-привлекателно клиентско изживяване и да бъдат по печеливши. МЕТРО България стъпва на работещи модели от други европейски пазари и адаптира концепцията към условията в България.

„С рестартирането на франчайз мрежата от търговци МЕТРО България цели да помогне на собствениците на малки и средни магазини да бъдат по-успешни в един от най-конкурентните сектори. Предоставяйки пакет от услуги и ценови условия в рамките на бранда „Моят магазин“, целим да помогнем за запазване дела на традиционна търговия в страната и развитието на местните общности,“ сподели Никола Готрон, главен изпълнителен директор на МЕТРО България.

До есента МЕТРО ще отвори втори пилотен обект с марката „Моят магазин“, след което от октомври планира да даде началото на експанзия на франчайз мрежата от търговци с амбицията до 2026 г. тя да се превърне в най-голямата по рода си в страната.

------------------------

Бош, водещ световен доставчик на технологии и услуги, отбеляза 30-годишния си юбилей в България. За финансовата 2022 г. консолидираните продажби на местния пазар достигнаха 576 млн. лв. (295 млн. евро), отбелязвайки ръст от 57% спрямо 2021 г.

Броят на служителите на Бош в България, включително и в неконсолидираните компании, е около 850 души към 31.12.2022 г. – увеличение от 24% в сравнение с предходната година. Над 630 специалисти работят в сферата на R&D.

„Във фокуса ни продължава да е разширяването на продуктовото ни портфолио с използване на постиженията на смарт технологиите и изкуствения интелект, следвайки социалния ни ангажимент и с мисъл за околната среда и обществото. Гледаме уверено напред и виждаме ролята си в изграждане на стабилна бизнес среда в страната чрез иновации и вярваме, че връзката между образованието и добрата практическа подготовка е ключът към бъдещото развитие. Очакваме стабилно представяне и тази година, за първите месеци резултатите са обещаващи“, коментира Константин Конов, главен изпълнителен директор на Роберт Бош ЕООД и представител на Група Бош в България.

--------------------------------

Над 1 100 000 са вече събраните пластмасови бутилки и кенове в автоматите за обратно приемане на опаковки на "Лидл", съобщиха от веригата хипермаркети. От там отчитат, че два месеца след старта на пилотния проект на веригата интересът сред потребителите продължава да расте, като само за предходната седмица събраните опаковки са над 70 на сто от цялото количество за април.

Данни на компанията показват, че количествата в някои от автоматите в страната достигат до 5000 опаковки на ден, което е много близо до тези, които постигат най-натоварените машини в държави с вече работещи депозитни системи – около 6000 дневно.

Най-много опаковки за рециклиране до момента – над 213 000, са предадени в София, където магазините с автомати са два, всеки с по два автомата. Варненци не отстъпват на столицата и само с един магазин за същия период са събрали над 200 000 кенчета и бутилки. Следват Добрич (над 161 000), Пловдив (над 144 000) и Габрово (над 126 000).

Събраните през април и май близо 27 тона бутилки предстоят да бъдат предадени на българска рециклираща компания, а рециклираният материал ще бъде използван в страната за производството на нови бутилки. Материалът е достатъчен за производството на повече от 6 млн. бутилки за вода от половин литър с 30 процента съдържание на рециклат (rPET). Така ще се реализира кръговият модел "от бутилка в бутилка", благодарение на който се намалява използването на нова пластмаса, пестят се ресурси и се затваря жизненият цикъл на суровините.

Пилотният проект стартира в края на март. Автомати бяха поставени в 10 магазина в София, Варна, Пловдив, Добрич, Габрово, Монтана, Провадия, Троян и Балчик. В разделното събиране на пластмасовите бутилки и кенове участва и другата голяма верига хипермаркети - "Кауфланд", с 5 автомата в София, Пловдив и Варна.

 


 
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg