EUR 1.9558
USD 1.8323
CHF 2.0113
GBP 2.2729
CNY 2.5284
you tube
mobile version

Фирми: „Мини Марица-изток“ ЕАД, Била

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

Фирми: „Мини Марица-изток“ ЕАД, Била

mail08:05 | 10.11.2022прегледи 1197 коментарикоментари 0


За първите девет месеца на тази година най-голямото въгледобивно дружество в България „Мини Марица-изток“ ЕАД е реализирало печалба в размер на над 61 млн. лева, а добитите въглища са с над 8 млн. тона повече в сравнение със същия период на миналата година. За първи път в 70-годишната история на „Мини Марица-изток“ ЕАД тази година бе сключен договор за износ на въглища за Република Сърбия. Договорът е в съответствие с националното и международното законодателство, преди подписването му е одобрен от „Български енергиен холдинг“ ЕАД и Министерство на енергетиката на Република България.

--------------

Renault Group ще продаде българското си дъщерно дружество за внос и дистрибуция на марките Renault и Dacia на швейцарската Emil Frey Group. Сделката трябва да бъде завършена до декември, когато новият собственик ще поеме дейността след одобрение от Комисията за защита на конкуренцията. Със сделката се сменя собствеността на дружеството, което продава най-много нови автомобили в страната, като Dacia е лидер, а Renault - вице. В началото на октомври Emil Frey пое дистрибуторския бизнес на групата в Сърбия. Все още не е ясно каква ще е структурата на управление на местния бизнес под шапката на Emil Frey, като в момента "Рено Нисан България" има 30 служители. Това е поредното разместване на пазара на нови коли, след като "Мото-Пфое" беше продадена на японската Sumitomo Corporation през 2018 г., а през миналата година "София Франс Ауто" добави Citroen и Opel в портфолиото си.

---------------------

-------------

BILLA България реализира 22,3% ръст на оборота в периода януари-септември 2022 г., в сравнение със същия период за 2021 – или 877 млн. лв. Пазарният дял отбелязва близо 1% ръст. Броят на клиентите, пазарували в обектите на BILLA в цялата страна в периода юли-септември 2022 г., нараства с 19,2% спрямо същия период за предходната година. Увеличението на клиентския поток е 12,6%. С инвестиция от 32 млн. лв. компанията разкрива общо 9 нови обекта и ще завърши реконструкцията на други 12 до края на годината. По този начин, тя съдейства за разкриването на нови 270 работни места. До края на годината, броят обекти на веригата ще бъде 149, разпределени в 46 града. Сред тях са Перник, Сливен, Карлово, Смолян. През 2022 г. веригата инвестира над 3,2 млн. лв. в инсталацията на фотоволтаични системи, които ще произвеждат над 2500 MWh електроенергия годишно.


 
 
 
Още от рубриката
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg