EUR 1.9558
USD 1.7472
CHF 2.0849
GBP 2.3209
CNY 2.4248
you tube
mobile version

Фирми: Практис, Дайхман, Девин

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

Фирми: Практис, Дайхман, Девин

mail12:20 | 27.05.2025прегледи 276 коментарикоментари 0


Практис открива най-големия си и иновативен „направи си сам“ магазин в България.
Новият търговски обект разполага със соларни панели и множество иновации за
оптимизиране на използваната електроенергия. Асортиментът в него включва над 50
000 артикула за дома и градината.

Веригата „направи си сам“ магазини Практис обяви откриването на своя най-голям
търговски обект в България. Той се отличава както с рекордна площ и разнообразие от
продукти и услуги, улесняващи всякакви ремонти и проекти за дома, така и с множество
внедрени иновации, които го правят по-екологичен и устойчив. Обектът е разположен на
бул. Ботевградско шосе, номер 527 в София до XOPark.

Магазините от типа "направи си сам" (Do it yourself - DIY) стават все по-популярни в
България, тъй като предлагат широка гама от продукти и услуги, които позволяват на
потребителите сами да изпълняват различни проекти и ремонти. Тези обекти предоставят
не само материали и инструменти, а също консултации, полезни съвети и помощ при
избора на правилните решения за дома и градината.

От друга страна, в корпоративния сектор се засилва търсенето на партньорства с веригите
хипермаркети за осъществяване на строителни и ландшафтни проекти, поради голямото
разнообразие от материали, удобството, сигурността и персонализираните решения.

Площ и асортимент

Асортиментът включва над 50 000 продукта – от строителни материали и оборудване до
осветление, електроуреди, цели кухни, пердета и домашен текстил. Разпределението е
организирано така, че да улеснява навигацията и откриването на необходимите артикули.
В допълнение, новият обект разполага с 244 паркоместа, включително за хора с
увреждания, както и зарядни станции за електромобили. На разположение на
посетителите са също няколко специализирани магазини и италиански ресторант.

Иновации и устойчивост

Соларни панели, енергоспестяващи системи и подобрена вентилация – това са само част
от нововъведенията в най-новия DIY магазин у нас. Освен мащабното си търговско
пространство, обектът се отличава с екологичен подход в строителството и управлението
на енергията. Очаква се инсталираните соларни панели да подпомогнат осезаемо

самостоятелното енергийно захранване, а внедрените технологии за оптимизация на
ресурсите да намалят разходите за електричество и отопление.

-----------------

DEICHMANN - търговецът на обувки завърши 2024 г. – 15-ата година от стъпването си на българския пазар – с увеличение на приходите от над 11% до почти 44 млн. лева, което е най-високият резултат в историята на компанията. DEICHMANN успя да продаде около 620 000 чифта обувки в своите филиали и в онлайн магазина (2023 г.: 579 000 чифта). Така компанията остава един от най-важните и популярни играчи на пазара. Броят на служителите също се развива положително - към края на 2024 г. за компанията работят около 170 служители, с около 20 повече в сравнение с предходната година.

Веригата е в България от 2009 година, управлява 22 магазина и инвестира в мрежата си от филиали. Новата концепция на филиалите е с модерна визия, усещане за пространство, меки цветове и много място за спортни обувки. Тази година се предвижда откриването на два нови магазина и преустройство на един филиал, като той ще бъде модернизиран според новата концепция за обзавеждане. Дигиталните и омниченъл предложения смислено допълват обслужването на клиентите във филиалите. Те включват Ship to home и Ship to store.

DEICHMANN в България е дъщерно дружество на DEICHMANN Group със седалище в Есен, Германия. Семейната компания е основана през 1913 г. и е най-големият търговец на обувки в Европа. През изминалата 2024 г. DEICHMANN Group отпразнува 111-ата си годишнина.

----------------------

Максим Танчовски е новият мениджър на производствената база на „Девин“ ЕАД в град
Девин. Професионалният му път включва позиции като
мениджър „Производство“, „Индустриализация“ и „Безопасност и околна среда“ в големи
мултинационални и локални компании. Преди да поеме поста мениджър „Завод“ в „Девин“
ЕАД, Максим е работил в технологичния сектор.

Производственият център на „Девин“ ЕАД разполага с модерни производствени линии,
а процесите на работа отговарят на най-високите стандарти за качество и безопасност на
хранителен продукт. В собствена лаборатория се извършват множество физикохимични и
микробиологични анализи, които гарантират прецизен контрол за подсигуряването на напълно
безопасни продукти.

От 2020 г. досега „Девин“ инвестира близо 30 млн. евро, като 14 млн. евро от тях са за
разширяването на производствения капацитет чрез закупуването на три високоскоростни
енергоспестяващи поточни линии, последната от които през 2025 г. 


 
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg

Общини: Четири истории за успеха

06:58 | 07-08-24 | 3171