EUR 1.9558
USD 1.6668
CHF 2.0934
GBP 2.2414
CNY 2.3412
you tube
mobile version

Фирми: Моят магазин, Фантастико

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

Фирми: Моят магазин, Фантастико

mail13:05 | 09.10.2025прегледи 94 коментарикоментари 0


Близо 180 обекта вече са част от франчайз програмата „Моят Магазин“, а до края на ноември се очаква техният брой да достигне 200, което утвърждава позицията ѝ като една от най-бързо развиващите се мрежи в традиционната търговия у нас. През последните шест месеца 75 нови обекта отвориха врати в различни региони на страната. Най-силен ръст се отбелязва в Русе, Бургас и Благоевград, където местните предприемачи от различни поколения активно залагат на този модел за развитие.

„Моят Магазин“ не е просто устойчив бизнес модел, а общност от независими предприемачи, които управляват своите обекти по собствен стил и познават клиентите си. Сред най-голямата група партньори в програмата се открояват хората на възраст между 30 и 40 години, които модернизират бизнеса си и печелят доверието на местните общности. Франчайзът привлича също млади предприемачи на възраст между 20 и 25 години, както и опитни търговци с десетилетия практика. Оборотите на магазините в програмата растат със средно 20% спрямо периода преди да се присъединят към „Моят Магазин“, което ясно показва устойчивия им растеж и силата на модела.

Силна добавена стойност на програмата носи и интеграцията на EPOS системата с МЕТРО България. Това е софтуер за управление на продажбите и складовата наличност, който вече използват близо една трета от партньорите на франчайза. Най-голямото удобство за търговците е автоматичното заприхождаване на фактури от МЕТРО България, което спестява време, елиминира грешки и осигурява пълна точност в отчетността. EPOS позволява на магазините да обработват транзакции за секунди, да следят наличностите в реално време, да управляват различни методи на плащане и да събират данни за клиентите. Целият процес е бърз, лесен и се осъществява в партньорство с
водещи софтуерни компании.

Успехът на франчайза личи най-добре в личните истории на хората, които стоят за него. Именно затова „Моят Магазин“ продължава поредицата си от вдъхновяващи примери за предприемачи от цялата страна - собственици, които доказват, че с правилен партньор, постоянство и труд, всяка идея може да се превърне в устойчив бизнес. Такъв е примерът на Пламен Стоянов от Добрич, който започва през 2009 г. с малък квартален магазин от едва 10 кв. м, а днес управлява шест модерни обекта, четири от които вече част от програмата.

"Франчайзът ми помогна да вдигна нивото на бизнеса – вече имам рекламна подкрепа, брошури и професионално ноу-хау, които досега не съм
разполагал“, споделя той. Цялата вдъхновяваща история на Пламен може да видите във видеото, публикувано в канала в You Tube, а повече за
възможностите на програмата ще откриете на официалната страница https://b2b.moiatmagazin.bg/.


Българската търговска верига "Фантастико Груп" отчита ръст от 2,7 процента в броя на обслужените клиенти за 2024 г. и инвестиции за над 36 милиона лева в разширяване на логистичната си база и модернизация на обектите. Това стана известно на представянето на годишния доклад за устойчиво развитие на компанията от изпълнителния директор Светослав Гаврилов. "Ценностите на "Фантастико" не са просто красиви думи, а доказателство за нашия стремеж към развитие и отговорност към клиентите, партньорите и обществото", заяви Гаврилов.

По думите му докладът очертава шест ключови приоритета - качество и безопасност на продуктите, клиентско преживяване, устойчивост на екипа, бизнес почтеност, отговорност към обществото и опазване на околната среда.

Той допълни, че през 2024 г. асортиментът на "Фантастико" е достигнал 40 000 артикула, като компанията работи с над 1000 партньори и доставчици, сред които водещо място заемат българските производители.

В сферата на контрола на качеството Гаврилов отчете, че 25 процента от хранителния асортимент подлежи на лабораторен анализ, като през 2024 година са извършени 1238 лабораторни изследвания, което е 7 процента повече спрямо 2023 г.

"Фантастико Груп" значително е увеличила инвестициите си през последната година, като основен фокус са екологичните и устойчиви решения. Това съобщи финансовият директор на компанията Янислав Стойчев, който подчерта, че въпреки разрастването на веригата, енергопотреблението и въглеродните емисии продължават да намаляват.

"Миналата година средствата, които вложихме, многократно надхвърлиха тези от 2023 г. Освен разширяването на логистичния център и изграждането на нов хладилен такъв, насочихме инвестициите си към енергийна ефективност и зелени технологии", заяви Стойчев.

По думите му всички нови обекти на "Фантастико" са оборудвани с интелигентни системи за управление на сградите, екосъобразни хладилни инсталации и соларни панели. Благодарение на това дружеството намалява въглеродните си емисии с над 39 000 тона годишно.

Компанията оптимизира и своята логистична дейност - всички превозни средства вече са с екостандарт Евро 6, а чрез централизиране на доставките се намаляват транспортните маршрути и емисиите в градска среда.

"Въведохме касетки и палети за многократна употреба, което доведе до сериозни икономии и по-малко отпадъци. Малките стъпки водят до големи резултати, когато се правят последователно", коментира още финансовият директор.

Той допълни, че през последната година "Фантастико Груп" е дигитализирала вътрешния си документооборот, като вече всички разписки и фактури се издават в електронен формат, което е спестило над 12 милиона хартиени копия. Осем магазина работят с електронни етикети, а до края на годината системата ще бъде внедрена във всички 47 обекта на веригата.

 


 
 
 
Още от рубриката
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg