EUR 1.9558
USD 1.8361
CHF 2.0130
GBP 2.2896
CNY 2.5369
you tube
mobile version

Фирми: Лидл, Visa, ЕЙ И ЕС България, Fashion Days

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

Фирми: Лидл, Visa, ЕЙ И ЕС България, Fashion Days

mail14:01 | 13.10.2017прегледи 10135 коментарикоментари 0


ЕЙ И ЕС България откри разширения си регионален Център за споделени услуги в София. Центърът обслужва бизнесите на компанията в сферата на финансите, информационните технологии, доставките, човешките ресурси и комуникациите за Европа, Близкия Изток и Азия. В момента в Центъра работят близо 100 висококвалифицирани служители, като се очаква техният брой да нараства. До момента компанията е инвестирала над 2 милиона лева в изграждането и развитието на центъра. Решението за откриването му в България  бе взето от ръководството на ЕЙ И ЕС на базата на конкурентните предимства на страната: наличието на високо квалифицирани специалисти, благоприятната среда за инвестиции, географското положение, както и политическата и макроикономическата стабилност на България.

ЕЙ И ЕС e най-големият инвеститор в енергийния сектор на България за последните 27 години с над 3,2 млрд. лева преки вложения, като притежава и оперира  ТЕЦ “ЕЙ И ЕС Гълъбово”, най-големия ветроенергиен парк в страната - ВяЕЦ „Св. Никола“, Съоръжение за депониране на отпадъци и Център за споделени услуги за регион Евразия.

---------------------

Лидл България ще финансира реализацията на 31 социално значими проекта със сумата от 252 741 лв. в рамките на инициативата „Tи и Lidl за по-добър живот“. Инициативата събра 425 предложения от 142 населени места в цялата страна, които бяха оценени на три етапа. В първия етап проектите преминаха през проверка на тяхната техническа обезпеченост и наличност на цялата изисквана документация. До втори етап бяха допуснати всички проекти, отговарящи на административните критерии, и те бяха оценявани от експертно жури - утвърдени лидери на обществено мнение с подчертана експертиза в оценяването на социални проекти. В третия етап избраните проекти бяха представени пред служителите на Лидл България, които оцениха проектите в регионите, в които живеят, показвайки истински ангажимент към благосъстоянието на своя град и своята общност. Финалната селекция включва предложения от 18 населени места в страната, сред които по-малки градове и села като с. Ясен, област Шумен, гр. Генерал Тошево, област Добрич, с. Бяга, област Пазарджик и др. 16 са одобрените проекти в областта на образованието, 8 са с фокус здравословен начин на живот, 5 ще се грижат за опазване на околната среда, а 2 са насочени към съхранение на историческото и културно наследство.

-----------------

Проектът „Нашите пари“ – кампанията на Visa за корпоративна социална отговорност, която включва обучение по финансова грамотност на ученици от 9 до 11 клас, предизвика силен интерес от страна на образователни институции в цялата страна. Компанията си партнира с обучителната организация Академия НИКЕ, сертифицирана от Министерството на образованието и науката, в организирането на 4-дневно специално обучение на над 70 учители от 53 училища в 34 града. Участниците в обучението имаха възможност да навлязат в детайли в програмата, да задават въпроси, да разиграват учебни часове и да се запознаят с допълнителни стимулиращи интереса на учениците аспекти, които да могат да прилагат в клас. Всички те проявиха силен интерес да включат часове по финансова грамотност в учебната си дейност през учебната 2017-2018 г. Обучителният курс следва специално разработени с подкрепата на Visa и българските банки учебник и учебна тетрадка, която покрива ключови финансови теми като икономика, лични финанси, бюджетиране, спестовни сметки, заеми, инвестиции и др. През 2017 г. бе осъществен пилотният етап на програмата, който стартира през февруари и в него се включиха над 720 ученици от 9, 10 и 11 клас в 12 български училища от цялата страна. До успешната реализация на програмата се стигна благодарение на подкрепата на български банки. По този проект освен с българските банки Visa си партнира още с Висшето училище по застраховане и финанси, както и онлайн платформата за видео уроци и упражнения по различни предмети - Ucha.se.

------------

Приходи от 19 841 хиляди лева за първите 8 месеца от годината регистрира Fashion Days България, с 66% по-високи резултати от същия период миналата година, катоп родажбите са увеличени с 60% или до 41,5 млн. евро. общо за Румъния, България и Унгария. През годините общо в трите страни, в които оперира търговецът, броят на клиентите се увеличава, а от началото на тази година са продадени 2.18 млн. продукти.

 

 

 

 

 


 
 
 
Още от рубриката
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg