EUR 1.9558
USD 1.7990
CHF 2.0155
GBP 2.2997
CNY 2.4822
you tube
mobile version

Фирми: АЕЦ "Козлодуй", DM

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

Фирми: АЕЦ "Козлодуй", DM

mail16:02 | 15.05.2024прегледи 614 коментарикоментари 0


АЕЦ „Козлодуй” получи най-високата възможна оценка по скалата на Световната асоциация на ядрените оператори WANO – категория А. Категоризацията на всички атомни централи, обединени в Асоциацията, се извършва ежегодно въз основа на система от специфични, дефинирани от WANO критерии, които отразяват експлоатационната безопасност, нивото на взаимодействие и оказване на поддръжка в рамките на организацията.

Експертният екип, изготвил анализа, потвърди максимално високо ниво на изпълнение от страна на АЕЦ „Козлодуй” по всички разглеждани показатели.
В онлайн среща за представяне на резултатите от оценката, проведена през месец април, участие взеха изпълнителният директор на Дружеството Валентин Николов, заместник изпълнителният директор Андрей Красночаров и Божидар Рачев – представител на Московския център на WANO в АЕЦ „Козлодуй”, а окончателното заключение на комисията беше получено в централата на 7 май.

Българската атомна централа е отличена за дейното си участие в програмите на Световната асоциация на ядрените оператори и е предпочитан партньор при оказването на подкрепа за други атомни централи от Асоциацията при организиране на бенчмаркинги, участие на експерти в партньорски проверки и други форми за споделяне на експлоатационен опит. По този начин силните страни и добрите практики, установени в АЕЦ „Козлодуй”, стават достояние на глобалната ядрена професионална общност.

АЕЦ „Козлодуй” е сред най-активните членове на Световната асоциация на ядрените оператори от момента на създаването ѝ през 1989 г. Дългогодишното партньорство с WANO допринася за реализирането на висшия приоритет в работата на централата – поддържане на най-високо ниво на безопасност при експлоатацията на ядрените съоръжения.

------------------------

Ръст от 170% на броя на поръчките през приложението Моят dm за периода октомври 2023 г. - март 2024 г. отчита най-голямата верига за търговия с дрогерийни стоки в България спрямо същия период година по-рано. От старта му през ноември 2022 г. до момента приложението е изтеглено близо 400 000 пъти, а от началото на май dm надгражда Моят dm-App с нова функционалност за лоялни клиенти.

„Правим поредна стъпка в успешното развитие на приложението ни като платформа, която съсредоточава всички предимства при пазаруване в dm и обогатява обслужването на клиентите и комуникацията с тях както онлайн, така и на място в магазините ни. Благодарение на новата функционалност на приложението възнаграждаваме лоялността на нашите редовни клиенти. Колкото по-често пазаруват при нас, толкова по-големи отстъпки ще получават“, каза по повод нововъведението Цонка Иванова-Терзиева - управител с ресори „Маркетинг и снабдяване“ на dm България.

Данните на dm за последните 18 месеца показват категорично, че все повече българи се възползват от ползите, които пазаруването през приложение носи. Само за първите три месеца на тази година Моят dm-App е свален близо 100 000 пъти. От старта му през ноември 2022 г. до момента то е изтеглено близо 400 000 пъти, като интересът към него продължава да расте. Увеличава се и броят на поръчките през приложението. Ръстът за периода октомври 2023 г. - март 2024 г. е 170% спрямо същия период година по-рано. Най-често поръчваните продукти са бебешки мокри кърпички и пюрета.

Над 30% от клиентите на dm предпочитат да вземат покупките си от най-удобния им магазин с услугата „Експресно получаване в магазин“. Това може да стане в рамките на 90 минути след завършване на поръчката. За потребители с регистрация в Моят dm-App услугата е безплатна, а за останалите клиенти таксата е 2 лева. dm България предлага и доставка с куриер, която е безплатна за поръчки над 100 лева. 

Към момента онлайн е достъпен почти целия асортимент на компанията. Освен че онлайн имат достъп до огромно разнообразие от продукти, клиентите могат да се възползват и от предимствата на ценовата политика „Трайно изгодно“, която се прилага във всички канали за продажби на dm и която дава възможност за спокойно планиране на покупки на изгодни цени и без нужда от преследване на краткотрайни намаления.

dm надгражда пазаруването с dmLIVE

Друг етап от развитието на Моят dm-App е форматът за live shopping. Компанията стартира поредица от предавания на живо dmLIVE, които се излъчват ексклузивно в приложението на всеки две седмици. До момента са излъчени осем предавания по теми като грижа за бебето, веган кухня, азиатска козметика, продукти за тяло, слънцезащита и други. По време на предаванията експерти от различни сфери говорят по актуални теми и представят продукти, които зрителите могат да пазаруват с отстъпки директно в приложението.

 


 
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg