EUR 1.9558
USD 1.8323
CHF 2.0113
GBP 2.2729
CNY 2.5284
you tube
mobile version

Фирми: Xerox, Atos & AEG

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

Фирми: Xerox, Atos & AEG

mail13:43 | 14.09.2015прегледи 2847 коментарикоментари 0


Френската компания за IT решения Atos купи бизнеса на Xerox за аутсорсинг на IT услуги (ITO). Сделката, на стойност $966 млн., е стратегическа и за двете компании. В резултат от придобиването френската компания става един от водещите доставчици на IT услуги на американската Xerox. Френският IT гигант ще комбинира най-добрите практики на Xerox ITO със своите възможности и портфолио от най-нови технологии в областта на „облачните“ услуги, Big Data и кибер сигурността. 18% ръст на приходите, които възлизат на € 4, 941 млн., отчете Atos за първата половина на 2015 г. в сравнение със същия период на предишната година. След
приключването на сделката за Xerox ITO оперативната печалба на френската компанията достигна €354 млн., в сравнение с €274 млн. за първото полугодие на 2014 година.

На изложението IFA 2015 AEG представи акценти от сферите на прането и готвенето и показа уреди със смарт-функции. По време на изложението дебют направи наскоро разработеното мобилно приложение My AEG, което ще е налично за Apple и android устройства от януари 2016 г. То обвързва всекидневните домашни задължения, като готвене и пране, със смартфоните. Приложението може да се свърже с фурната ProCombi Plus Smart (интелигентният готвач на пара, с камера и интернет свързаност, който ще е наличен на пазара от 2016 година), който ще му предава информация за процеса на готвене. Това ще позволява постоянен поглед от мястото на дивана, както и контрол върху случващото се в кухнята. От друга страна, приложението предоставя също съвети и помощ, с рецепти и настройки на фурната. Допълнително, приложението дава съвети за нежно изпиране, в зависимост от материята на дрехите и води потребителите през объркващите символи за грижа.

Основната цел, с която хората теглят потребителски кредит, е за подобрение на жилището. Това показват данните на Райфайзенбанк (България) ЕАД на база анализ на сделките сред собствената й клиентска база към края на юли 2015 г.
35% от кредитополучателите посочват, че ще използват финансирането за ремонт на жилището, 21% за обзавеждане, 20% - за покупка на автомобил и 15% за покупка на бяла и черна техника. По-малка част от клиентите (8%) са отговорили, че целта на кредита е покриване на други задължения (по банкови карти, кредити от небанкови финансови институции, заеми от роднини и приятели).
Според данните на банката средната сума, която хората теглят като потребителски кредит, е 8 100 лева, средният срок за погасяване е 5 години, а около 200 лв. е размерът на средната месечна вноска по потребителски кредит, която изплащат кредитополучателите.
Според анализа както при ипотечното кредитиране, така и при потребителското се наблюдава тенденцията за ръст на дела на кредитите в лева, които вече достигат над 95% от всички нови сделки за потребителски нужди.
Данните показват още, че потребителски кредити се теглят предимно от мъже - 61%, при средна възраст на клиентите 39 години. 31% от кредитоискателите живеят в собствено жилище, като делът на семейните и несемейните е почти изравнен (44% - семейни спрямо 40% - несемейни). Средностатистическият кредитополучател, според наблюденията на банката, живее в София или големите градове (54%), месечният му доход е около 900 лв., и е ползвал поне един кредитен продукт (кредит, овърдрафт или кредитна карта) към момента на кандидатстване за потребителски кредит.

 


Тагове: Xerox, Atos, AEG
 
 
 
Още от рубриката
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg