EUR 1.9558
USD 1.8323
CHF 2.0113
GBP 2.2729
CNY 2.5284
you tube
mobile version

Фирми: BEGE, BILLA, IWG

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

Фирми: BEGE, BILLA, IWG

mail13:09 | 24.10.2022прегледи 609 коментарикоментари 0


BEGE 2022 - едно от най-мащабните и значими събития в развлекателната и игралната индустрия, се завръща след 2-годишна пауза, като предизвиква силен международен интерес. Интер Експо Център в София ще бъде домакин на събитието, за което вече 80 фирми-изложителки заявиха участие и капацитетът на трите изложбени зали е почти напълно зает.

Ключова част от BEGE е  Източноевропейската конференция на игралната индустрия – EEGS, която се провежда в рамките на изложението. Тя ще бъде предшествана от първото по рода си съпътстващо EEGS събитие - афилиейт конференция, която ще се състои на 22 ноември в Grand Hotel Millennium в София.

„BEGE предлага солидни възможности и открива нови хоризонти пред всички професионалисти в индустрията. Изложението поставя акцент върху текущите постижения и иновации в сектора и очертава пътя за следващата година. Така предоставя уникален шанс за създаване на нови партньорства, осъществяване на дългосрочни бизнес отношения и навлизане на нови пазари“, посочва Милена Цанкарска, бранд посланик на изложението.  

С репутация на едно от най-успешните и иновативни изложения не само на Балканите, но и в Европа, BEGE се радва на засилен интерес, като за поредна година своето участие потвърдиха EGT, Amusnet Interactive, Mеrkur Gaming, Interblock, BetConstruct, Digitain, Apex Pro Gaming, Telematic Interactive/ Palms Bet, Ultraplay, Advansys, Alberici, AlfaStreet Trade BG, Apollo, BULGAMES, Fininvest, Magic play, Road Games International, SUZOHAPP, Winsystem, Zitro, Industrias Lorenzo, Innovative Technology, Casino Gaming Innovation (CGI), Crane payment Innovations (CPI) и други. Сред дебютантите са Unique Technology Solutions, Elninho Consulting, Patir, Al web code, Right Rental, Tyent, Everymatrix and Teknikkart kart sistemleri. Пълния списък с изложителите можете да видите тук

Организаторите предоставят редица възможности за популяризиране на бранда и дейността на всички изложители и компании от инудстрията. 

Официалното откриване на BEGE 2022 е на 23-ти ноември в централното фоайе на Интер Експо Център, а в същия ден в Зала 2 започва и Източноевропейската конференция на игралната индустрия (EEGS). През целия ден в зоната на EEGS ще протече богата програма от презентации и дискусии по горещите теми в индустрията, а редица компании ще представят своите достижения в Зоната за презентации на изложението. Традиционните награди BEGE Awards 2022 ще бъдат връчени по време на официалното парти на организаторите. Пълната програма на събитието може да видите тук


BILLA България отчита 30,9% ръст в оборота за третото тримесечие на 2022 г. 

  • BILLA отчита 305 млн. лв. оборот за третото тримесечие на 2022 г. Резултатите бележат ръст от 30,9% в сравнение със същия период на предходната година. 
  • С 19,2% нараства броят на клиентите, пазарували в обектите на веригата през третото тримесечие не 2022 г. спрямо същия период на предходната година. 
  • Веригата продължава да утвърждава лидерската си позиция по брой магазини в страната – включително в малките и средни населени места и ритейл паркове. През 2022 г. тя инвестира 32 млн. лв. за изграждане на 9 нови магазина и реновиране на други 12 свои обекта.
  • Във все по-ключов приоритет се превръщат инвестициите в устойчиви решения. Над 3,2 млн. лв. са предвидени за инсталация на фотоволтаични системи в централния склад на BILLA и други 29 магазина. Финализиран е процесът по въвеждането на енергоспестяващи хладилни витрини в общо 130 обекта.

BILLA България реализира 22,3% ръст на оборота в периода януари-септември 2022 г., в сравнение със същия период за 2021 г. – или 877 млн. лв. Пазарният дял отбелязва близо 1% ръст, въпреки множеството предизвикателства пред бизнеса. Проучване на потребителските нагласи, поръчано от REWE Group през месец април, сочи, че най-големите опасения на потребителите са покачването на цените на продуктите и електроенергията. Въпреки това, броят на клиентите, пазарували в обектите на BILLA в цялата страна в периода юли-септември 2022 г., нараства с 19,2% спрямо същия период за предходната година. На база сравнение на един и същ брой филиали, отчетеният ръст на оборота за трето тримесечие възлиза на 22,2%. Увеличението на клиентския поток е 12,6%.

Стратегията на BILLA за експанзия, включително в малките и средни населени места и ритейл парковете, остава ключова за 2022 г. С инвестиция от 32 млн. лв. компанията разкрива общо 9 нови обекта и ще завърши реконструкцията на други 12 до края на годината. По този начин, тя съдейства за разкриването на нови 270 работни места. До края на годината, броят обекти на веригата ще бъде 149, разпределени в 46 града. Сред тях са Перник, Сливен, Карлово, Смолян.

Като отговорна компания, BILLA насърчава инвестициите в областта на зелена енергия, климат и околна среда. През 2022 г. веригата инвестира над 3,2 млн. лв. в инсталацията на фотоволтаични системи, които ще произвеждат над 2500 MWh електроенергия годишно. Те ще бъдат въведени в централния склад на BILLA и 29 магазина в страната до края на годината. В общо 130 филиала е финализиран процесът по поставяне на енергоспестяващи хладилни витрини. Усилията в посока устойчивост ще продължат и през 2023 г. Те са изцяло съобразени с глобалните климатични цели на REWE Group – намаляване на парниковите емисии с 30% до 2030 г., спрямо нивата от 2019 г., и постигане на климатична неутралност до 2040 г. През следващата година BILLA ще инвестира още 2,1 млн. лв. в поставяне на фотоволтаици в нови 21 магазина в страната и в оборудване на всички филиали с LED осветление.


Глобалният пазарен лидер на работни пространства IWG разширява предлагането си на българския пазар чрез брандовете Regus и Spaces с нов партньор в Пловдив 

Осем милиона души в около 120 държави вече практикуват хибриден начин на работа в модерни и технологично оборудвани работни пространства, благодарение на глобалния лидер IWG с марки като Regus и Spaces – и тенденцията е в бързо нарастване. Служителите, икономиката и околната среда печелят от това. Водещият световен доставчик на възможности за работно пространство стъпва и на българския пазар и по-точно – в Пловдив.

IWG следва успешна стратегия на растеж за разширяване на мрежата си. Собствениците на имоти, инвеститорите и франчайзополучателите имат възможността да работят с най-големия и утвърден партньор в света в сектора на хибридните работни места. Брандът Regus, заедно с новия си партньор Георги Тотев, разширява Kamenitza Office Park с офис площи от приблизително 500 м².

Нарастващо търсене на хибридни работни решения

Преди 30 години Марк Диксън основава IWG с визия, която води до днешния глобален успех, и определя като остарял класическия работен модел от 9 до 5 с ежедневно пътуване до работното място. Стратегически разположените работни пространства предоставят всички удобства, от които се нуждаят хибридните служители, като частни офиси, зони за съвместна работа и зали за срещи, достъпни с едно докосване на смартфона.

Не само, че хибридната работа е изключително популярна сред служителите, които оценяват значително подобрения баланс между професионалния и личния си живот, но мерките за намаляване на разходите и желанието компаниите да бъдат по-устойчиви предизвикват нарастване на търсенето на хибридни работни места – тенденция, която в момента е във възход и в България. Това е и причината, поради която лидерът на световния пазар IWG продължава да разширява своята мрежа.

IWG си партнира с Георги Тотев, добре познат инвеститор в сферата на хотелиерството, за Kamenitza Park в Пловдив. В офис сградата са разположени барове, ресторанти, магазини и СПА център, което прави местоположението особено атрактивно.

Разширяването на IWG не се ограничава само до България, а е в ход и глобален растеж. Приблизително 1000 нови локации ще бъдат добавени към мрежата през следващата година. С хибридния модел, предлагащ по-ниски разходи, компаниите имат финансовата гъвкавост да инвестират в своите служители и в растежа на бизнеса, а не в сградите, в които работят.

Днешните компании се вслушват в служителите на утрешния ден

По-здравите, балансирани и продуктивни служители постигат повече положителни резултати. Три четвърти от общо 28 000 служители, анкетирани от Cisco в глобално проучване, потвърждават положителното влияние на хибридната работа върху всички аспекти на емоционалното, финансовото, психическото, физическото и социалното им благополучие. Във време, когато балансът между професионалния и личния живот е един от най-важните стремежи на нашето общество и играе важна роля при избора на работа, много служители обръщат внимание на разстоянието между работното си място и дома. 64% от респондентите твърдят, че са спестили около четири часа седмично чрез намаляване на времето за пътуване и в резултат на това имат чувствително подобрен баланс между професионалния и личния живот, както и значително по-ниски разходи.

Не само служителите печелят. Водещо независимо проучване на Global Workplace Analytics разкрива, че компаниите могат да спестят $11 000 на служител, който работи в хибриден модел.

Хибридната работа безспорно е работният модел на бъдещето. Започнало от цифровата революция през 70-те години на миналия век и ускорено от климатичната криза и глобалната пандемия, неговото развитие направи големи скокове напред. 

„Повече от осем милиона души в 120 държави и различни часови зони в момента заемат хиляди хибридни работни пространства. Това е внушителен брой, който непрекъснато расте. Бизнесът, служителите, местните икономики и, разбира се, околната среда печелят от нарастващото въвеждане на хибридния модел.“ заяви Марк Диксън, глобален изпълнителен директор и основател на IWG.


Тагове: BILLA, BEGE 2022
 
 
 
Още от рубриката
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg