EUR 1.9558
USD 1.8361
CHF 2.0130
GBP 2.2896
CNY 2.5369
you tube
mobile version

Фирмени новини:Продажба на Алфа Банк + bTv, Нова тв

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

Фирмени новини:Продажба на Алфа Банк + bTv, Нова тв

mail16:09 | 06.11.2015прегледи 1615 коментарикоментари 0


Вместо 964 млн. лв., какъвто бе първоначалният план, разходите за Държавния фонд "Земеделие" (ДФЗ) през 2015 година ще стигнат 1.586 млрд. лв., или с 623 млн. лв. повече. Освен че разходите растат, приходите от ЕС намаляват заради забавено усвояване на парите. Така фондът ще постави абсолютен рекорд и ще натрупа 809 млн. лв. непланиран дефицит. Той допринася и за ръста на дефицита по консолидираната фискална програма за тази година от 3 на 3.3% от БВП. Одобреното разместване на парите за фонда вчера не бе разяснено от никого.

Сумата от 1 978 939,08 лв. без ДДС е похарчена за медийно отразяване от партиите и коалициите по време на вече приключилата кампания за местните избори. Данните са от мониторинга на Института за развитие на публичната среда. Най-много средства е отделил Реформаторският блок - 469 647 лв. без ДДС, следва ГЕРБ - 424 750 лв. без ДДС. Третото място по изхарчени пари е за ДПС с 349 092 лв. без ДДС. Най-предпочитани за отразяване на предизборните кампании са вестниците "Труд" и "24 часа". Двата вестника са сключили договори на обща стойност 310 367 лв. без ДДС. На второ място се нарежда БНТ с приходи от 292 742 лв. без ДДС, следва бТВ с приходи от 214 902 лв. без ДДС. "Труд" и "24 часа" са получили най-много пари за реклама от ГЕРБ, следват БСП и ДПС. В Канал 3 ДПС е вложило най-много средства, а РБ - в бТВ.

 „Спарки Елтос" изгради производствена линия за нова гама акумулаторни електроинструменти с литиево-йонни батерии в Ловеч. Проектът се реализира с подкрепата Българска банка за развитие и Международната инвестиционна банка. Синдикираният кредит е в размер на 10 млн. евро, като сумата, с която ББР участва, е 3 млн. евро. Инвестицията ще създаде 180 нови работни места, а реализацията й създава възможност за ръст на производството и продажбите и гарантира достъп на дружеството до пазарите при конкурентни условия в съответствие с повишеното търсене на професионални електроинструменти на европейско и световно равнище. Пазарният дял на Li-ion безжичните инструменти нараства с възходящ тренд от 2010 г. насам поради по-високата издръжливост на батериите и по-добрите им технически характеристики.

Сделката за покупката на клона на Алфа банк в България от Пощенска банка ще приключи до дни. През октомври 2015 г. банковият регулатор издаде нужното одобрение. В момента тече процесът по финализиране на сделката. Пощенска банка е шеста по активи, а след сливането би станала пета, ако се гледат резултатите към деветмесечието. Обединението дойде по линия на преструктуриране на бизнеса на гръцките банки. След приключването на сливането в България ще останат три банки с гръцки майки - "Пощенска", ОББ и "Пиреос". Одобрените през миналата година от Европейската комисия (ЕК) планове за преструктуриране на четирите системно важни банки в Гърция, всяко от които има поделение в България, в най-общи линии предвиждат раздяла с нестратегически активи и фокусиране върху основните им пазари.

Двете най-големи частни национални телевизии - bTV и "Нова", показват противоположни финансови резултати за третото тримесечие на 2015 година. "Нова" е подобрила представянето си с 33% ръст на приходите от телевизионна и онлайн реклама, докато bTV отчита спад 17%, който се дължи на високата база за сравнение от миналата година, когато имаше реклами по време на предизборната кампания. Ако се отчетат валутните разлики от поскъпването на долара към лева обаче спадът е доста по-малък - 1.9%, показва отчетът. В портфолиото на "Нова" влизат освен телевизиите в групата "Диема" още и FOX и онлайн канали като "Дарик уеб" и "Нетинфо". Чрез онлайн портфолиото си, по собствени данни, "Нова" достига 80% от онлайн потребителите в България, а приходите от реклами по всички канали влизат в един и същ отчет. През онлайн каналите си bTV достига до 31% от аудиторията.

 

Източник: в.Сега, Money.bg,в.Капитал


 
 
 
Още от рубриката
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg