EUR 1.9558
USD 1.8323
CHF 2.0113
GBP 2.2729
CNY 2.5284
you tube
mobile version

Успешните български компании

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

Успешните български компании

mail11:15 | 16.11.2012прегледи 1058 коментарикоментари 0


PwC издава книгата „Формули за успех в новото десетилетие” с автори Андрей Визяк и Албена Маркова. В книгата се представят детайлно казуси от практиката на успешни български компании, разделени в 9 сектора: телекомуникации, храни и напитки, застраховане, фармацевтика, цветни метали, банки, ритейл, ютилитис, потребителски стоки.

Книгата идентифицира и разглежда четири профила на компании-победители в зависимост от степента им на интернационализация и продуктова диверсификация – местен специалист, регионален герой, международен шампион, индустриална акула. За да се илюстрират тези профили, в книгата са представени успешните практики на няколко големи компании в България: „Овергаз”, „Банка ДСК”, „Мтел”, „КЦМ” и др. Интересното при тази книга е, че тя е първата, която разглежда успехи, постигнати в българската икономическа среда, анализирайки по какъв начин компаниите са си осигурили устойчив растеж.

От своето стъпване в страната като една от най-успелите световни компании в областта на одиторските, данъчни и консултантски услуги PwC България съветва много от водещите български и международни компании на нашия пазар. За да подпомогне компаниите не само да оцелеят, но дори да преуспеят в условията на криза, PwC България събира над 380 страници иновативна концепция и я подкрепя с редица казуси от своята 20 годишна успешна практика в България.

Андрей Визяк е съдружник в PwC и ръководи направление Консултантски услуги за Югоизточна Европа. Също така той е член на Глобалния ръководен екип по иновациите в PwC. От 1996 г. е лектор, а от 2007 г., професор в университета в Eichstatt в Германия. Той е публикувал 17 книги, сред които темите са за управление на медиите, нишови стратегии, конкуриране въз основа на мащаба и др., преведени на 11 езика.

Албена Маркова е съдружник в PwC и ръководи направление Консултантски услуги в редица държави в Югоизточна Европа, сред които България, Сърбия, Македония, Албания, Черна гора. През своите повече от 15 години опит в областта на професионалните услуги, тя е работила с голяма част от водещите имена в редица сектори от региона.
В написването на книгата, събираща 20 години успешни практики в България, се включват и други специалисти от PwC България, като всеки един от тях описва различен казус за успешните компании на нашия пазар.


 


 
 
 
Още от рубриката
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg

Новите пенсионери през 2023

15:05 | 04-03-24 | 1037