EUR 1.9558
USD 1.8323
CHF 2.0113
GBP 2.2729
CNY 2.5284
you tube
mobile version

Уловки в офертите за ваканция

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

Уловки в офертите за ваканция

mail15:34 | 14.08.2018прегледи 670 коментарикоментари 0


След летните отпуски потребителите се оплакват най-често от много изгодните оферти, получени преди почивката, и реалните условия и цени на място. По този повод Комисията за защита на потребителите съветва:

Когато видим нереално ниски цени и обещание за много включени услуги в пакети като All Inclusive или Ultra All Inclusive, да не се предоверяваме, а да потърсим контакт с този, който е отсреща. Да зададем някои контролни въпроси, чрез които да се уверим, че офертата е сериозна. Например, има ли паркинг, има ли СПА-център, СПА-центърът в хотела ли е, басейнът къде се намира? Ако има мълчание или уклончиви отговори, тогава разбираме, че има нещо несериозно.

Понякога потребителите остават разочаровани, тъй като са си запазили туристически пакет с набор от услуги, сред които чадър и шезлонг, а впоследствие се налага да заплащат за тях допълнително. Затова е важно при резервацията да се информираме дали те са включени в цената, защото в повечето случаи това не е така.

На плажа трябва да има информация за цените на предлаганите услуги. Има случаи, в които се обявява, че чадър и шезлонг струва еди колко си, пък после се оказва, че трябва задължително да наемете два шезлонга, чадър и т.н. Това са нелоялни търговски практики, които КЗП е санкционирала и ще продължи да го прави. 

При посещенията в ресторантите и баровете е нужно да се следи за резервациите, категорията на заведението, менюто. Има случаи, в които се среща меню с цени в евро. Това заблуждава потребителите, че е два пъти по-евтино.

  • Най-важното е, когато има някакъв проблем, да се реагира.
  • Първо се обърнете към този, който предлага услугата.
  • Ако той не реши проблема - към КЗП.

Жалби и сигнали потребителите могат да подават на телефон 0700 111 22, както и електронно чрез официалния сайт на КЗП.

Към КЗП функционира Европейският потребителски център, който през лятото ще бъде на т.нар. турнета на морето – информационни кампании, които целят всеки, който иска, да получи информация за това какви са потребителските му права. Ще се раздават и брошури, за да научат хората какво да направят, когато имат потребителски проблем.


Тагове: All Inclusive, оферти
 
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg