EUR 1.9558
USD 1.8018
CHF 1.9937
GBP 2.2783
CNY 2.4960
you tube
mobile version

Удобството - най-важно при е-банкиране

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

Удобството - най-важно при е-банкиране

mail15:10 | 12.07.2017прегледи 8991 коментарикоментари 0


Ново проучване на Mastercard върху нагласите на клиентите на банки в Европа показва, че удобството е най-важното предимство за използването на електронно банкиране, като ключови фактори са спестяването на време (70%) и лесната употреба (59%). Шест от десет европейски потребители приветстват дигиталните решения и вярват, че дигитализацията на банковата индустрия я прави по-удобна и по-сигурна.

 Най-активните потребители, използващи електронно банкиране на дневна до седмична база, са британците (54%), следвани от холандците (51%) и шведите (47%), за разлика от едва 26% от швейцарците и 27% от унгарците, които заемат последните места от изследваните пазари.

 Проучването показва още, че лоялността на клиентите към настоящата им банка е сравнително ниска: почти половината от потребителите в Европа (49%) заявяват, че в определен момент ще обмислят преминаването към електронна банка. Особено ниска е лоялността на потребителите в Германия, а най-високо доверие в настоящата си банка демонстрират холандците: едва 7% заявяват, че възнамеряват да я заменят с друга, а 52% са категорични, че ще я запазят.

 Наред с това, европейските потребители вярват, че процесът на дигитализация във финансовата индустрия ще засегне и банковите клонове. Две трети смятат, че клоновете на банките ще продължат да съществуват след десет години, но с намалена численост. Около 6% пък са убедени, че физическите банкови клонове ще изчезнат в рамките на този период.


 
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg

Трейлър на руския игрален "ВЫЗОВ", заснет в Космоса

13:39 | 03-09-23 | 3888