EUR 1.9558
USD 1.8323
CHF 2.0113
GBP 2.2729
CNY 2.5284
you tube
mobile version

Търговските вериги в битка за клиенти преди Коледа

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

Търговските вериги в битка за клиенти преди Коледа

mail13:15 | 30.11.2009прегледи 842 коментарикоментари 0


Британската верига за търговия на дребно Co-operative Group обяви днес намаления на цените и промоции за 200 млн. бр. лири (328 млн. д.), включвайки се в битката между веригите супермаркети за привличане на клиенти по Коледа, предаде Reuters.
Петата по големина верига за хранителни стоки във Великобритания, посочи, че сред предложенията е първото в историята й трикратното увеличаване на дивидентите, изплащани за клиентски точки.
Обикновено клиентите на веригата, които плащат по една британска лира за членство, получават по една точка за всяка лира, похарчена в хранителните магазини, като всяка година стойността на натрупаните точки се определя според печалбата на компанията.
При последните годишни дивиденти за една точка се плащаха 2 пенса. През тази година клиентите ще получават по 6 пенса за точка.
Инициативата на компанията е поредното доказателство за ожесточеността на конкуренцията, която се разгаря между веригите супермаркети в навечерието на Коледа.
Tesco - най-голямата британска верига за търговия на дребно, през ноември обяви намаления и промоции, които ще спестят на купувачите 250 млн. бр. лири. Конкурентната верига Asda прогнозира, че през този коледен период ще бъде
отчетена най-острата конкуренция от десетилетие.
Очаква се обаче други търговци на дребно да обявят по-малки намаления и промоции спрямо миналата година, тъй като капиталовото равнище на компаниите е много по-ниско спрямо коледния период на 2008 година. 
Британските потребители са върнали почти два пъти повече  пари от очакваното по теглените кредити през октомври, намалявайки до рекордно ниско равнище нетните си задължения, обяви днес Bank of England , цитирана от Reuters.
Нетните потребителски кредити са спаднали за четвърти пореден месец през октомври, стопявайки се с 579 млн. паунда след понижението си с 299 млн. паунда през предходния месец. Това е най-силният спад от април 1993 година, когато започва да се води статистика за този показател, и много повече от очаквания от анализаторите - 200 млн. паунда.
След десетилетие на лесни кредити и увеличение на дълговете на физически лица, британците сега плащат цената на потребителския гуляй, тъй като пострадаха от най-продължителната рецесия през последните близо 50 години, отбелязва Reuters. 


 
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg