EUR 1.9558
USD 1.8361
CHF 2.0130
GBP 2.2896
CNY 2.5369
you tube
mobile version

САЩ: Спад на потребителските нагласи

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

САЩ: Спад на потребителските нагласи

mail08:40 | 05.11.2019прегледи 544 коментарикоментари 0


Потребителските нагласи за икономическото развитие на САЩ отслабнаха през октомври за трети порен месец до най-ниско ниво в рамките на годината, тъй като американските потребители изразиха някои опасения относно условията за бизнеса и перспективите за работа, показват резултати от последно проучване на компанията Conference Board.

Индексът на потребителското доверие се понижи през текущия месец до 125,9 пункта от 126,3 пункта през септември и и очаквания за повишение до 128,0 пункта. Това представлява отстъпление на потребителските нагласи за трети пореден месец до най-ниско ниво за 2019-а година, след като през юли съответният индекс скочи до връх от 135,1 пункта.

Индексът, измерващ оценката на американските потребители за текущите икономически условия в страната (въз основна на тяхната оценка за текущите бизнес и условия на трудовия пазар), се повиши през октомври до 172,3 от 169,0 пункта през септември, докато индексът на потребителските очаквания за икономическата активност през следващите шест месеца (въз основна на краткосрочните бъдещи очаквания за доходите, бизнес и условията на трудовия пазар) спадна до 94,9 от 95,8 пункта през предишния месец.

"Доверието на потребителите остана през октомври почти без промяна след спада през септември“, заяви Лин Франко, старши директор на проучването на Conference Board. "Индексът на настоящата ситуация се подобри, но очакванията леко отслабнаха, тъй като потребителите изразиха някои опасения относно условията за бизнеса и перспективите за работа. Въпреки това нивата на доверие остават високи и няма признаци, че потребителите ще намалят разходите по време на предстоящите празници".

Процентът на потребителите, които определят като "добри" настоящите бизнес условия се повиши през октомври до 39,2% от 37,4% месец по-рано, докато процентът на американците, определящи бизнес условията като "лоши", се понижи до 11,2% от 12,2%.

Потребителските нагласи относно бъдещите бизнес условията в краткосрочен план обаче са по-малко позитивни през октомври, като процентът на анкетираните, които очакват подобряване на условията за бизнес през следващите шест месеца, се понижи до 18,6% от 20,0%, но при намаляване до 11,6% от 13,3% и на процента на тези, които прогнозират влошаване на бизнес условията в близко бъдеще.

Индексът на компанията Conference Board, определящ като "трудно" намирането на работа в САЩ, се повиши слабо през октомври до 11,8% от 11,0%, докато индексът, определящ като "изобилно" наличието на работни места, се повиши до 46,9% от 44,5 на сто месец по-рано.


 
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg