EUR 1.9558
USD 1.8323
CHF 2.0113
GBP 2.2729
CNY 2.5284
you tube
mobile version

Рекламата на туризма струва 5.3 млн. лв. досега

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

Рекламата на туризма струва 5.3 млн. лв. досега

mail15:00 | 21.08.2009прегледи 476 коментарикоментари 0


И през тази година клипове на България традиционно са се въртели по телевизиите Eurosport и CNN. По световния спортен канал е вървяла и реклама на кръга от Световната купа по ски за жени, който се проведе през февруари в Банско, съобщава Infotourism.net. Тогава цената на кампанията е 590 хил. лв. Освен това страната е била представяна и чрез масирана кампания в Чехия и Румъния. В северната ни съседка са пускани рекламни клипове по каналите PRO TV, ACASA TV, PRO Cinema, Sport.ro, MTV, PRO TV International, а в Чехия - по ТV Nova. Всички тези телевизии са собственост на компания CME, която купи през миналата година и българския канал ТВ2, прекръстен по-късно на PRO.BG. Консултант по сделката беше Красимир Гергов, който е и председател на националния борд по туризъм.
Кампанията в Румъния е пускана на два пъти - от 10 февруари до края на март и в периода 6 април - 30 юни. В Чехия рекламите са започнали да се излъчват през юни и ще продължат да се въртят до края на август, за да се насърчат късните записвания за лятна почивка, обясняват от агенцията по туризъм.
Активна кампания имаше и по българските медии, като целта на клипчетата беше да стимулират българите да прекарват почивката си в страната. Спотове с гледки от българските курорти са се въртели по всички по-големи канали. Допълнително е закупено и ефирно време в предаването "Пътеводител БГ" по БНТ и са пускани предавания "България - различната" по "Нова тв". PR филми са въртени и по телевизия TV7, става ясно от отчета. Агенцията по туризъм е пуснала и 10 рекламни публикации във в. "19 минути".
За полугодието страната ни е участвала в 30 туристически изложения, е записано в отчета на Държавната агенция по туризъм. За пръв път през тази година е организирано и участие на специализираната борса за голф Seul International Golf & Resort в Южна Корея, отчитат още от агенцията по туризъм. За промотирането на България са организирани още семинари в Япония, както и участия в Русия, Холандия и Финландия.


 
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg