EUR 1.9558
USD 1.8323
CHF 2.0113
GBP 2.2729
CNY 2.5284
you tube
mobile version

Пътни проекти 2018 = 3,5 млрд. лв. без ДДС

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

Пътни проекти 2018 = 3,5 млрд. лв. без ДДС

mail07:19 | 05.03.2018прегледи 13965 коментарикоментари 0


През 2018 г. ще стартират търгове за над 3,5 млрд. лв. без ДДС. Това съобщи  Председателят на УС на Агенция „Пътна инфраструктура“ Дончо Атанасов по време на XIII годишна конференция „Стратегическа инфраструктура и инвестиции – кохезия и свързаност”. По-големи поръчки за строителство са АМ „Хемус“ от Боаза до пътен възел „Дерманци“ – 129 млн. лв., АМ „Хемус“ от пътен възел „Дерманци“ до пътен възел „Каленик“ - 165 млн. лв., АМ „Хемус“ от п.в „Каленик“ до пресичането с път II-35 Плевен-Ловеч - 163 млн. лв. В допълнение през март ще стартират процедури по търгове за инженеринг Видин - Ботевград, Мездра-Ботевград е най-тежкият участък, Видин-Ружинци е разделен на три лота и също предстои да стартира през тази година, за да може през 2019 г. да започне реалното строителство. При АМ „Калотина“ - София до 2 месеца предстои да приключат тръжните процедури и да започне строителство. Предстои и старт на процедура за изготвяне на разширен идеен проект на АМ Черно море.

zoom_ssszoom_sss

Най-важните проекти за НК "Железопътна инфраструктура" са модернизацията на жп участъците София - Елин Пелин, Елин Пелин - Костенец и Костенец - Септември и Пловдив - Бургас, фаза 2. Трите проекта от София до Септември са на стойност над 770 млн. евро. Най-труден е участъкът Елин Пелин - Костенец. Тръжната процедура е спряна заради жалба. Същата е съдбата и на проекта Костенец - Септември. Работата по жп трасето София - Елин Пелин вече е в ход, уточни Нисим Примо, представител на НКЖИ.

За част от предизвикателствата пред жп индустрията и развитието на метро строителството говори Стоян Братоев, изпълнителен директор на “Метрополитен” АД. Той констатира, че  “към днешна дата имаме 56,02% изпълнение по проекта за Линия 3 на метрото в София, която е коренно различна от Линия 1 и Линия 2. Първият влак вече е произведен и се тества в Германия. През месец юли т.г. трябва да пристигнат първите 5 изцяло автоматизирани влака за новата линия. За момента нямаме отклонение нито от строителния, нито от финансовия график по проекта.“

 


 
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg