АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]
Първият AI агент в банковия сектор вече работи



Новото софтуерно решение не се ограничава само до автоматизация – AI агентът самостоятелно се справя със сложни казуси при извличането и
актуализирането на данни tbi bank е първата банка в България, интегрирала успешно AI агент в оперативните си процеси.
вътрешната система на банката, SYNCRO AI, без нужда от ръчна намеса. Така роботизацията и интелигентната автоматизация работят в синхрон, като по този начин не само открива време на служителите за фокусиране върху стратегически и креативни проекти, но и подпомага по-ефективната
комуникация с партньори и клиенти. Всички стъпки, които банката предприема в посока автоматизация, се отразяват положително на клиентското преживяване. В офисите на банката
клиентите завършват целия процес по управление на продуктите и услугите си напълно дигитално в tbi bank app – без хартиени подписи, попълване на
бланки или заявления. Това е част от отдавна утвърдения „phygital” модел на банката, комбиниращ дигитални и физически услуги. Решението на tbi bank да синхронизира работата на роботите с автономността на AI агента е естествено продължение на този модел и поставя нов стандарт за ефективност и иновации в банковия сектор у нас.
Tweet |
|
Още от рубриката
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg