EUR 1.9558
USD 1.8323
CHF 2.0113
GBP 2.2729
CNY 2.5284
you tube
mobile version

Пушена кълбъсъ в Лидл, луканки в Кауфланд

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

Пушена кълбъсъ в Лидл, луканки в Кауфланд

mail14:35 | 26.03.2018прегледи 4953 коментарикоментари 0


Пушена кълбъсъ - един от продуктите, победители в кампанията на Лидл България „Съхрани родния вкус“, от днес вече е наличен в магазинната мрежа на веригата. Историята зад него е силно вдъхновяваща - рецептата идва от кухнята на банатските българи, които са я пренесли от Австроунгарската империя преди повече от 300 години. Кампанията „Съхрани родния вкус“ е естествено продължение на дългосрочната политика на веригата в подкрепа на българските производители, българските продукти и родния вкус.

Най-новият артикул в линията „Родна стряха“ е произведен по рецепта на Мария Иванова от с. Асеново и ще бъде един от уникалните продукти в портфолиото на Lidl, произведени от собствена ферма. Характерното за тях е, че те са произведени със суровини от самия производител, като по този начин се осигурява изключително високо качество на продукцията и се гарантира проследяемост от съставките до крайния артикул.

Едно от най-трудните предизвикателства, през които производителите от Бони Холдинг и пазителката на тривековната рецепта преминаха заедно, бе естественото тройно опушване на месния продукт. Благодарение на съвместната им работа, сега всички потребители ще могат да опитат традиционния вкус на домашно приготвена пушена кълбъсъ, впечатлил силно почетното жури на конкурса “Съхрани родния вкус“ - шеф Манчев и шеф Шишков.

Кампанията на Лидл България „Съхрани родния вкус“ е естествено продължение на дългосрочната политика на веригата в подкрепа на българските производители, българските продукти и родния вкус. С изключителна отговорност компанията избира производителите, с които работи, като прилага безкомпромисни изисквания за качество и следва международно признати стандарти. Пушена кълбъсъ е само един от над 10 продукта, с които Лидл България ще обогати портфолиото на линията "Родна стряха" през 2018 г. С разширяването на асортимента компанията не само допринася за съхраняване на българските традиционни рецепти, но и насърчава развитието на българското производство.

--------------------------

Kaufland България и сдружение “Традиционни сурово-сушени месни продукти” започват съвместна инициатива за популяризиране на храни с традиционно специфичен характер от утвърдени български производители. Инициативата се провежда в партньорство с Министерството на земеделието, храните и горите и Българската агенция по безопасност на храните.

Забележителният вкус на традиционните продукти се дължи на употребата на характерни български подправки като чубрица, сминдух, млян червен пипер. Чубрицата придава уникалния покривен цвят на любимото на поколения „Филе Елена“, а хубавото бяло вино, подправено с чесън, чимен (или сминдух) и червен пипер е тайната съставка в рецептата за „Кайсерован врат Тракия“.

В периода от 22 март до 15 април продуктовият асортимент на Кауфланд ще акцентира върху месните деликатеси. Част от инициативата ще бъдат дегустации на „Филе Елена“, „Луканка Панагюрска“, „Роле Трапезица“, „Пастърма Говежда“, „Кайсерован врат Тракия“ и регистрирания със защитено географско указание „Горнооряховски суджук“. Кампанията ще продължи в 3 обекта на веригата в София, Пловдив и Варна. По този начин Kaufland България в партньорство с членовете на сдружението “Традиционни сурово-сушени месни продукти” отново подкрепя българските производители, като насочва вниманието на родния потребител върху месните деликатеси, произведени по традиционна българска рецепта.

Всички продукти в дегустационния асортимент са защитени и вписани в Европейския регистър на храните с традиционно специфичен характер. Обозначението, което те притежават, гарантира използването на утвърдени методи на производство и високо качество. Не е случайно, че наименованията на тези български деликатеси указват различни географски региони. В класическите рецепти за приготвянето им, предавани от поколение на поколение, се прилага технология за обработка на месото, различна за отделните райони на страната. Грижливо подбраната  суровина, вложените ароматни подправки и специалните условия на сушене и пресоване придават традиционния им вкус, любим на всеки българин.

През последните две години търговската верига финансира сертифицирането на над 20 земеделски производителя, което им даде възможност не само да подобрят работните процеси, но и да реализират продукцията си извън страната. В началото на тази година Kaufland България осигури месните деликатеси на сдружение “Традиционни сурово-сушени месни продукти” да присъстват на трапезата на немските потребители като ги предложи в селектирани обекти в Германия.


 
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg