EUR 1.9558
USD 1.8323
CHF 2.0113
GBP 2.2729
CNY 2.5284
you tube
mobile version

Още родни продукти в Кауфланд, Лидл

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

Още родни продукти в Кауфланд, Лидл

mail09:15 | 03.11.2020прегледи 737 коментарикоментари 0


Kaufland България предлага вече близо 80 български продукта „Брей!“ в постоянни си асортимент. Няколко месеца след представянето на първата национална собствена марка, търговската верига обогати портфолиото й с още близо 20 нови родни продукта, които клиентите могат да намерят във всеки хипермаркет на компанията в страната. За първи път в селекцията се включва и сезонен текстил за семейната кухня с визуалните фолклорни мотиви на „Брей!“.

Расте и броят на българските производители, с които компанията работи по разработването и разрастването на националната продуктова линия. Те вече са 27, със 7 повече за последните 4 месеца, а продукцията им идва от над 15 региона в страната. Сред производителите има както дългогодишни доверени партньори, но и нови, с които компанията си съдейства за първи път.

Окончателната им селекция традиционно се осъществи чрез конкурс при ясно зададени от страна на търговската верига критерии за качество и мащаб на производството. Kaufland винаги изисква от производителите международно признати сертификати за качество и работа със собствени марки, като за продукти като прясно месо и колбаси компанията изисква и допълнителен независим външен одит.

Новата вълна артикули „Брей!“ обогатява основния асортимент на марката с продукти, типични за есенно-зимния сезон и традиционни за българския вкус, които допълват по естествен начин вече наложените и познати на клиентите стоки от линията. Сред тях са изцяло българската печена люта чушка, царската туршия и гювечът по традиционна рецепта, направени само със зеленчуци, расли на родна почва, печената белена българска капия и витата баница, направена с изцяло българско сирене и мляко.

Основният асортимент се допълва и с рачел от българска тиква, два вида домашна юфка, приготвена с изцяло българско брашно в региона на Габрово, висококачествени българска грухана пшеница и дребен булгур от региона на Шумен, и пресен селски хляб с морска сол. Всички пресни хлебни продукти от марката „Брей!“ се предлагат в хартиен плик.

Новото попълнение в месния асортимент на марката е говеждата създърма по традиционна рецепта от пловдивския регион с 99% съдържание на говеждо месо. Млечните предложения“ също се обоготяват със заквасена сметана от подбрано българско мляко, отговарящо на строгите изисквания на ЕС за безопасност на храните.

Виненото портфолио се разраства с червен и бял пелин от Тракийската низина с подбрани български билки.

Седмица на родната кухня представя Lidl, която ще включва оферти на близо 100 продукта – както познати български артикули от постоянния асортимент на веригата, така и нови продукти от утвърдени родни производители. 60 от тях ще са изцяло нови вкусове, някои от които ще бъдат част от продуктовата серия „Родна стряха“. Така серията от висококачествени продукти от български производители вече ще включва 95 продукта „Родна стряха“, създадени от 40 производители от цялата страна.

Пататник с козе сирене, старопланински гюбек с манатарки, сладко от зелени орехи са само част от новите продукти, които потребителите ще могат да опитат през Седмицата на родната кухня. Любителите на месните деликатеси ще могат да се насладят на роле „Трапезица“, домашен бахур, бут по еленски и много други деликатеси от кулинарната съкровищница на България. Място на витрините е запазено и за традиционното бяло българско сирене, като предложенията включват разнообразие от козе, овче, краве, биволско и домашно сирене в саламура. Сред новите предложения е и цедено кисело мляко със сладко от боровинки – любим десерт, в състава на който влизат цедено кисело мляко „От собствената ферма“ и сладко от български боровинки.

Специално за Седмицата на родната кухня двамата шеф готвачи Манчев и Шишков са подготвили и няколко традиционни български рецепти, с които потребителите могат да разнообразят своята трапеза.

Седмицата на родната кухня ще обхване и артикули извън хранителните стоки, подходящи за възрастни и деца. Дамски, мъжки и детски тениски с фолклорни мотиви и бижута с шевици са част от предложенията на веригата. По-малките ще могат да се занимаят с класическата игра на пъзел, но базиран на народни приказки, а самоучител по народни танци ще осигури забавление на цялото семейство и приятелите.

 


 
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg