EUR 1.9558
USD 1.8323
CHF 2.0113
GBP 2.2729
CNY 2.5284
you tube
mobile version

Настъплението на Huawei

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

Настъплението на Huawei

mail17:00 | 27.02.2013прегледи 517 коментарикоментари 0


Който не е чувал за Huawei или ZTE Corp., вероятно скоро ще чуе. Китайските производители планират щурм на пазара на смартфони, съобщи германският в. "Ханделсблат". В края на миналата седмица, когато в Барселона започна Световно изложение и конгрес за мобилни комуникации "GSMA Mobile World Congress-2013", Huawei за първи път обяви амбициите си да се нареди сред 100-те най-известни марки в света, продавайки "най-бързите телефони в света" на конкурентни цени. Смартфоните вече се превърнаха в масов продукт, при това не само в богатите страни в Европа и Северна Америка. Очаква се скоро Китай да бъде най-големият пазар за смартфони в света, а "умните телефони" са желана придобивка и за хората в останалата част от Азия, в Африка и Южна Америка. Най-вече по-евтините модели. Този бум вдъхва надежди у китайските производители, а китайското правителство си е поставило за цел чрез сливания и обединения да създаде световни гиганти. Huawei и ZTE вече имат пазарен дял от съответно 4,9% и 4,3%. Двете компании са със силни позиции в страните с нововъзникваща пазарна икономика. На изложението в Барселона те показаха устройства в ниския сегмент на пазара, а малко преди салона Huawei представи смартфон с операционна система Windows 8 с цена от $150, предназначен за африканския пазар. На фона на жестоката конкуренция на Samsung и Nokia печалбите са ограничени, но китайските компании искат да се пробват и в класата на по-скъпите модели. Huawei рекламира новия си модел Ascend P2 като "най-бързия смартфон в света" - 150 мегабита в секунда, поне при наличие съответната мобилна мрежа. При това устройството е на сравнително изгодната цена от 450 евро. Не винаги обаче е достатъчно смартфоните да са солидни, а цените - им изгодни. Успехът на Apple и Samsung до голяма степен се дължи на марката, отбелязва анализаторът Аншул Гупта. В това отношение китайските производители имат проблем, тъй като на Запад марките им не са синоним на качество. Част от решението на проблема е в сътрудничеството с мобилни оператори, друга - да се работи по имиджа на марката. При това не става дума за пряка конкуренция с Apple или Samsung, а по-скоро за прилагане на подход, подобен на използвания от Volkswagen - потребителят да бъде убеден, че действително получава качеството, за което плаща, отбелязва "Ханделсблат".


 
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg

Новите пенсионери през 2023

15:05 | 04-03-24 | 1047