EUR 1.9558
USD 1.8018
CHF 1.9937
GBP 2.2783
CNY 2.4960
you tube
mobile version

Мениджър и министър за един ден

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

Мениджър и министър за един ден

mail15:40 | 29.03.2011прегледи 1353 коментарикоментари 0


Ученици и студенти заместиха мениджърите и управниците с най-високите постове в страната днес в десетото юбилейно издание на инициативата „Мениджър за един ден”, организирана от Джуниър Ачийвмънт България. Тази година над 1000 младежи гостуват на 250 водещи компании и държавни институции, с което броят на участниците преминали през програмата за десетте години достига 6350.
В началото на работния ден финансовият министър Симеон Дянков прие своя млад заместник – ученичката Сара Асенова от ПГ „Асен Златаров”, гр. Видин, която ще има възможност да участва във важни срещи и да взема ръководни решения под наставленията на министъра.
По време на еднодневното си гостуване, младежите ще участват активно в работния процес, ще изпълняват практически задачи и ще вземат решения свързани с развитието на организацията, която управляват. От своя страна настоящите мениджъри ще имат възможността да споделят своя опит и да разкажат за предизвикателствата и възможностите за развитие в своята сфера на работа.
„За десет години от създаването на инициативата ние дадохме възможност на хиляди ученици и студенти да направят първи крачки от академичния си живот към професионалната си реализация, а стотици мениджъри да споделят своя опит и да дадат насоки за кариерното развитие на младежите”, каза Милена Стойчева, Изпълнителен директор на Джуниър Ачийвмънт България. „Надяваме се, че за тези десет години сме успели да насърчим диалога между бъдещите и настоящите бизнес лидери и да наложим необходимостта от споделяне на опит и идеи между поколенията”, допълни г-жа Стойчева.

Инициативата „Мениджър за един ден” стартира в България през 2001 г. с цел да даде възможност на ученици от края на гимназиалния курс и студенти в първите години на университета да се запознаят отблизо с работния процес в желаната от тях професия и да се срещнат с утвърдени мениджъри и ръководители.
Статистика
Статистиките на Джуниър Ачийвмънт България показват, че около 80% от учениците, които участват в инициативата, кандидатстват за участие отново. Докато в първата година на събитието само 100 ученици проявяват интерес към него, през последните 5 години броят на участващите ученици достига до 1000 на година. За десетте работни дни от историята на националната инициатива младежите са гостували на 300 различни компании и институции в 120 града и са изработили общо 50 800 часа на стойност 320 000 лв. 900 служители и мениджъри са се грижили да запознаят младежите с работния процес и да споделят своя опит и знания.


 


 
 
 
Още от рубриката
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg