EUR 1.9558
USD 1.8323
CHF 2.0113
GBP 2.2729
CNY 2.5284
you tube
mobile version

Лот 1 на АМ „Струма” готов през лятото

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

Лот 1 на АМ „Струма” готов през лятото

mail10:00 | 15.11.2012прегледи 1070 коментарикоментари 0


По лот 1 на АМ „Струма“ вече е положен асфалт и предстои довършването на съоръженията по трасето. Това стана ясно по време на посещение на премиера Борисов, който провери хода на строителните дейности по аутобана в участъка Долна Диканя-Дупница.
Той изрази увереност, че до юни следващата година пътят ще бъде окончателно завършен. „Заслуга на правителството е изграждането на добри пътища, което води и до намаляване на броя на жертвите и тежко пострадалите в катастрофи“, допълни Борисов.Той подчерта наличието на добро сътрудничество и съвместна работа между институциите, арехолозите и еколозите, като за доказателство акцентира върху изграждащите се съоръжения на АМ“Струма“ , както и приключилите в срок археологически дейности покрай трасето.

АМ „Струма“ свързва АМ „Люлин” чрез пътен възел Даскалово при Перник с ГКПП Кулата и по този начин при завършването ѝ се осигурява автомагистрална връзка от столицата до границата с Гърция. Магистралата се строи на мястото на част от съществуващия първокласен път I-1.
Трасето на бъдещата автомагистрала е с дължина 150 км по направление на път
и е част от Общоевропейски транспортен коридор – № 4. За автомагистралата има прединвестиционни проучвания с утвърдено трасе с изключение на участъка през Кресненското дефиле. В този район строежът е проблематичен, тъй като се планира магистралата да премине през една от най-важните територии за защита на биологичното разнообразие в България. Този участък вероятно ще бъде най-скъпият и стойността му ще надхвърли 1 млрд.евро.
Участъкът Долна Диканя - Дупница от км 305+220 до км 322+000 с дължина 16,780 километра и прогнозна стойност от 100 милиона лева. Към проекта влиза изграждането на два пътни възела - „Долна Диканя“ и „Дупница — Север“, както и 15 големи съоръжения — два селскостопански подлеза, един селскостопански надлез, пет моста, реконструкция на електрически далекопроводи и телефонни кабели, напоителни и отводнителни съоръжения и водопроводи, корекция на река и дере и изграждане на други малки съоръжения.


 


 
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg