EUR 1.9558
USD 1.8323
CHF 2.0113
GBP 2.2729
CNY 2.5284
you tube
mobile version

Кол център следи имиджа на фирми

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

Кол център следи имиджа на фирми

mail16:50 | 27.09.2011прегледи 626 коментарикоментари 0


С нова услуга привличаме американски фирми у нас, съобщава едно от най-големите аутсорсинг дружества в Източна Европа, CallPoint New Europe. Става дума за проследяване имиджа на компании и комуникация с техните клиенти от цял свят в социални мрежи като Facebook, Twitter, LinkedIn, YouTube, блогове, форуми. В кол центъра преглеждат милиони съобщения, коментари и постове в интернет и филтрират тези, в които се споменава име на фирма, продукт или друга зададена ключова дума. Информацията се анализира подробно, след което от единна платформа операторите от компанията имат възможност да отговарят на авторите, да създават ново съдържание или просто да поддържат връзка с лоялните клиенти на съответната компания, както и да се отзовават на негативни или кризисни кампании в онлайн пространството. Всичко това се прави на 20 различни езика, 24 часа, 7 дни в седмицата.
„Това е съвсем нов тип дейност, която сега навлиза в аутсорсинг индустрията по целия свят и CallPoint е един от малкото кол центрове, които вече я предлагат. Представихме услугата на най-голямото световно изложение за електронна търговия, което се проведе преди дни в Париж. Голям интерес към нея проявиха американски компании, които търгуват през интернет с козметика, дрехи, електроника, резервни части. С някои от тях вече водим напреднали разговори за сътрудничество”, поясни Ксавие Марсенак, изпълнителен директор на CallPoint New Europe.
Диалогът в социалните мрежи е много важен за компаниите, защото чрез него те разбират потребностите и очакванията на своите клиенти, какво харесват те и от какво са недоволни. Този тип общуване изисква определен профил и компетентност на служителите, бърза реакция, постоянно някой да е на линия за въпросите и коментарите. Именно в това е силата на кол центровете, които имат човешкия ресурс и необходимата технология да водят денонощно и качествено тази огромна като обем комуникация.
Повече от 800 млн. са активните потребители във Facebook, над 120 млн. са в LinkedIn, всеки ден 460 хиляди нови профила се създават в Twitter .
Най-голямото изложение за електронна търговия E-commerce Paris се проведе между 13 и 15 септември 2011 г. в Париж и събра над 30 хиляди посетители и 550 изложители от цял свят. България беше представена на събитието от CallPoint.
CallPoint New Europe е една от най-големите независими аутсорсинг компании в Източна Европа. В нея работят близо 900 специалисти в 3 офиса: в София (550 човека), Пловдив (50) и Букурещ (300). 95% от фирмите, които ползват услугите на CallPoint, са от Западна Европа. Те се обслужват на повече от 20 езика.

 


 
 
 
Още от рубриката
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg