EUR 1.9558
USD 1.8323
CHF 2.0113
GBP 2.2729
CNY 2.5284
you tube
mobile version

Клиенти определят цени в Пикадили

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

Клиенти определят цени в Пикадили

mail12:00 | 10.08.2010прегледи 1330 коментарикоментари 0


Продукт с цена по преценка на клиента се появи в магазините.

До 15 август пълнозърнестите продукти Y-Gen ще се предлагат без фиксирана цена в магазините Пикадили в София и Варна, съобщиха от Brand Lab, фирмата, която въвежда новата бизнес концепция.
Според стратегията, всеки ще може да остави, каквато сума сам определи в специални касички на входовете на магазините. Средствата от нестандартната продажба ще бъдат използвани за написване на историята на поколение Y (хората, преживели промените на 80-те и 90-те години на миналия век).
Няма друг период от съвременната история, който да е изпълнен с толкова повратни моменти. Ние станахме свидетели на огромна техническа революция, живяхме и живеем във време на велики личности, преминахме през множество културни и политически промени, преживяхме стари режими и се адаптирахме към нови, коментират от мотивите си Brand Lab.


Източник: Infostock.bg


 
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg