EUR 1.9558
USD 1.8018
CHF 1.9937
GBP 2.2783
CNY 2.4960
you tube
mobile version

Кадрови промени в Mastercard на Балканите

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

Кадрови промени в Mastercard на Балканите

mail15:40 | 21.03.2019прегледи 962 коментарикоментари 0


След шест години на длъжността генерален мениджър за Балканите в Mastercard Европа, от март 2019 г. Артур Туремка поема нова роля като старши вицепрезидент на глобалното търговско звено на Mastercard за предплатени карти в Лондон. В тази роля, Туремка ще подкрепя регионалните екипи за повишаване на ангажираността у потребителите и създаване на устойчив подход към потребителските нужди. След неговото оттегляне към новата роля, клъстърът Балкани ще престане да съществува като обособен регион в структурата на компанията, а регионалните пазари ще се разглеждат като част от другите държави в Централна и Източна Европа. Ваня Манова, мениджър за България и Северна Македония, поема Косово и Албания, а Йелена Ристич, ще продължи да е регионален мениджър за Сърбия, Черна гора и Босна и Херцеговина.

В новата си роля, Ваня Манова ще отговаря за управлението и развитието на регионалната бизнес и пазарна стратегия в четирите силно динамични балкански страни. Новото разпределение позиционира страната ни като стратегически фактор за развитието на компанията в Централна и Източна Европа. По този начин България продължава с развитието си като самостоятелен пазар в региона. От октомври 2015, Mastercard разшири присъствието си на пазара, като партнира с местен доставчик на услуги, за да създаде екип от над 50 служители, който поддържа здравословна и нарастваща линия на платежния бизнес на компанията.

Кариерата на Ваня Манова в Mastercard стартира преди 10 години като Мениджър връзки с клиенти, като през 2016, тя заема позицията на Мениджър за България и Северна Македония. От март 2019, Манова отговаря за развитието и изпълнението на стратегията на компанията за насърчаване на картовите и електронните разплащания в четирите държави, въвеждането на иновациите и технологичните решения на Mastercard, както и за създаванетo на стабилни партньорства с ключови клиенти, с правителствения и публичен сектор.


 
 
 
Още от рубриката
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg