EUR 1.9558
USD 1.8018
CHF 1.9937
GBP 2.2783
CNY 2.4960
you tube
mobile version

Италия: 200 опасни тунела

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

Италия: 200 опасни тунела

mail07:10 | 16.01.2020прегледи 997 коментарикоментари 0


Над 200 тунела по автомагистралите в Италия са потенциално опасни, сочи вътрешен доклад, изтекъл в различни издания, предаде ДПА.

Тунелите не отговарят на директивите на Европейския съюз заради проблеми като недостатъчно осветление, липса на ясни маршрути за евакуация при катастрофа или дефектна хидроизолация, е посочено в доклада, публикуван в днешния печат.

Според в. "Република" инстанция към министерството на транспорта е съставила доклада и го е изпратила на операторите на автомагистралите и пожарните служби в началото на ноември.

В един от определените като опасни тунели стана частично срутване на 30 декември, когато от тавана му падна 2,5-тонен участък. За щастие не беше ударен нито един преминаващ автомобил.

Според публикацията докладът на министерството е бил иззет от финансовата полиция, която разследва инцидента на автомагистралата от Генуа до Гравелона Точе. Транспортното министерство и частният оператор Аутостраде (Autostrade), който управлява 105 от тунелите, споменати в доклада, не отговориха на молбата за коментар.

Министерството на транспорта заяви, че подготвя прессъобщение.

Състоянието на пътната инфраструктура в Италия е повод за голямо безпокойство от август 2018 година, когато се срути мостът на автомагистралата в Генуа и загинаха 43-ма души. За поддръжката на участъка отговаряше операторът Аутостраде.

Срещу Аутостраде се води криминално разследване и прокурорите подозират, че компанията може да не е поддържала редовно съоръжението, за да увеличи печалбите си. Операторът отрича това.

Основната управляваща партия в Италия, антисистемното движение Пет звезди заплаши да лиши Аутостраде от концесията. Прокурорът на Генуа Франческо Коци призова за по-строга регулация на пътната безопасност, изтъквайки проблемите с конфликт на интереси в начина, по който се извършва контролът на автомагистралите. Съоръженията, управлявани от Аутостраде, например най-редовно се инспектират от подразделение на компанията, а не от независим регулатор.


 
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg