EUR 1.9558
USD 1.8323
CHF 2.0113
GBP 2.2729
CNY 2.5284
you tube
mobile version

Започва авиосалонът в Бурже

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

Започва авиосалонът в Бурже

mail20:35 | 17.06.2019прегледи 625 коментарикоментари 0


Днес врати отваря 53-ото авиоизложение в Бурже, край Париж, в обстановка на силен растеж на въздушния транспорт и въпросителни пред сектора, свързани с повелите на борбата срещу климатичните промени, както и на фона на голяма криза в американския самолетостроител Боинг (Boeing), информира АФП.
Вероятно 2019-а няма да бъде продължение на предходните години и на добрата 2018-а, резюмира експертът от сектора Ален Гюйо от компанията за пазарни проучвания Аликс партнърс (Alix Partners).
Според Гюйо кризата със самолета на Боинг - 737 МАКС, наред с технологичната революция, която връхлита самолетостроенето, с новите компании, навлизащи в този бизнес, и с вероятността от ново забавяне на темпа на световната икономика, са предпоставки, че новата година ще бъде трудна за всички. 
Миналата година бе белязана от рекорден растеж на приходите и на по-високата рентабилност на компаниите от сектора. Еърбъс (Airbus) и Боинг доставиха над 1600 самолета, което е безпрецедентна цифра. Тяхната хегемония бе утвърдена от поглъщането на преките им конкуренти - Бомбардие (Bombaedier) и Ембраер (Embraer).
Секторът се носи на крилете на увеличения въздушен трафик най-вече в Азия, а това се очаква да доведе до удвояване на флотилиите в света през следващите 20 години с близо 40 000 машини в действие в перспективата на 2038 година.
Вторият съществен проблем пред сектора е повелята за борба срещу климатичните промени. Аеронавтиката това са 2 процента от глобалните емисии на въглероден диоксид и 14 на сто от емисиите на транспортния сектор и цифрата не е пренебрежима, коментира анализаторът Филип Плувие от компанията за проучване на пазараBCG.

Компанията Air Lease Corp. е подписала писмо за намерение с "Еърбъс" (Airbus) за придобиване на 50 самолета от модела A220-300s и за 27 самолета от модела A321XLR.

Сделката беше обявена в понеделник по време на Парижкото авиационно изложение и включва допълнителна поръчка за 23 самолета от модела A321neos.

Базираният в Лос Анджелис лизингодател Air Lease заяви, че не се интересува от версията на "Еърбъс" A220-500, която все още не е официално на пазара, позовавайки се на нейните прилики с A320.

В същото време базираната в Обединеното кралство компания Virgin Atlantic Airways Ltd. обяви, че ще добави 14 самолета A330-900, чрез които да замени самолетите от модела A330ceos, като тя добави, че подписала опционнен контракт за още шест самолета на компанията "Еърбъс". Предвижда се тези доставките да стартират през 2021-а година, като трябва да се има предвид, че шест самолета от пакета, ще бъдат отдадени под наем от американската лизингова компания Air Lease.

Всички това означава, че "Еъбъс" вече успя да договори поръчки за общо 108 самолета на стойност около 13,4 млрд. долара, според официалните ценови листи.

 


 
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg