EUR 1.9558
USD 1.8018
CHF 1.9937
GBP 2.2783
CNY 2.4960
you tube
mobile version

За първи път BMW i8 в България

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

За първи път BMW i8 в България

mail13:10 | 20.01.2015прегледи 2215 коментарикоментари 0


BMW i8 тези дни се разходи из улиците на София. Още от самото начало моделът е разработен като Plug-in хибриден спортен автомобил. Неговата специфична за BMW i архитектура LifeDrive създава предпоставки за оптимизирана по отношение на теглото конструкция. Двигателят с вътрешно горене и електромоторът, батерията, мощната електроника, компонентите на окачването, както и структурните и деформационни компоненти са групирани в алуминиевия модул Drive, а централният елемент на модула Life е изработената от CFRP пътническа клетка на автомобила с конфигурация 2+2 места. Освен това тази структура осигурява и особено нисък център на тежестта, както и балансирано в съотношение 50 : 50 разпределение на теглото между осите, които допринасят за пъргавото поведение на пътя на BMW i8. Специфичната за модела, разработена и произвеждана от BMW Group Plug-in хибридна система на BMW i8 е ново еволюционно стъпало на Efficient Dynamics. Тя се състои от компактен трицилиндров бензинов двигател с технология BMW TwinPower Turbo, електрическо задвижване и литиево-йонна батерия, която се зарежда от конвенционален домакински контакт. Двигателят с вътрешно горене развива 231 к.с. и задвижва задните колела, а електромоторът с мощност 131 к.с. подава мощността си към предната ос. Тази задвижваща система позволява както чисто електрическо шофиране с пробег до 35 км и скорост до 120 км/ч, така и 4х4 усещане за връзка с пътя с мощно ускорение и ориентирано към максимална динамика разпределение на мощността при спортно шофиране по завои. По-мощният от двата двигателя задвижва задните колела и в комбинация с електрическия Boost на хибридната система осигурява типичната за BMW радост от шофирането, и то при ненадмината ефективност. Измереният при тестовия цикъл на ЕС за Plug-in хибридни автомобили среден разход на гориво на BMW i8 е по-малко от 2,5 л/ 100 км, а стойността на емисиите на СО2 е по-ниска от 59 г/ км.
Снимки: BMW България, източник:SpeedPress


 


Тагове: BMW i8, България
 
 
 
Още от рубриката
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg