EUR 1.9558
USD 1.8361
CHF 2.0130
GBP 2.2896
CNY 2.5369
you tube
mobile version

Електро магистрала в Швеция

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

Електро магистрала в Швеция

mail10:34 | 16.04.2018прегледи 3319 коментарикоментари 0


В Швеция построиха първия по рода си път, който позволява на електрическите автомобили да се зареждат, докато са в движение. Около 1,9 километра монорелсова електрическа линия е монтирана на обществен път извън Стокхолм и се планира да се разширява в страната и света. Превозните средства се движат по релса чрез механична ръка, която ще локализира местоположението и ще влиза в контакт с релсата. При изпреварване ръката автоматично се повдига. Линията е свързана към електрическата мрежа. Енергийното потребление на всяко превозно средство се изчислява от системата, което позволява разходите за електричество да се начисляват на всеки потребител. Електрифицираният път се изпитва с помощта на електрифицирани камиони, разработени като част от проекта. "Един от най-важните въпроси на нашето време е въпросът как да се направим автомобилния транспорт без изкопаеми горива реалност ", заяви Ханс Сел, председател на консорциум eRoadArlanda, който е отговорен за проекта. "Сега имаме решение, което ще направи това възможно, това е невероятно." "Швеция е на върха на тази технология, която се надяваме да представим в други райони на страната и света." Предимството на електрифициращите пътища е, че съществуващата инфраструктура може да намали консумацията на енергия и въглеродните емисии с минимални промени. Швеция вече е световен лидер в чистата енергия и през 2015г. шведският министър-председател Стефан Льовен обяви, че страната му ще стане една от първите, свободни от нуждата от горива страни. Проектът, разработен от „eRoadArlanda“, е бил един от няколкото опита на шведската транспортна администрация да създаде електрифицирани пътища. Той е част от усилията на страната да направи транспортната инфраструктура напълно независима от течните горива. Инициаторите смятат, че само основните пътища - около 3% от общата пътна мрежа - ще трябва, бъдат променени, за да се намалят въглеродните емисии. По-кратки пътувания между тези главни пътища могат да се съкратят значително, използвайки тези возила./БГНЕС


 
 
 
Още от рубриката
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg