EUR 1.9558
USD 1.8323
CHF 2.0113
GBP 2.2729
CNY 2.5284
you tube
mobile version

Губещите дилъри на Mercedez

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

Губещите дилъри на Mercedez

mail18:00 | 27.05.2013прегледи 722 коментарикоментари 0


Колко персонал е необходим на Mercedez, за да продаде един автомобил? В германските магазините на луксозния производител отговорът е: повече, отколкото е необходим, за да бъде продадено едно Audi. Това е само част от причините за разликата в разходите на конкурентните компании, която Daimler AG се стреми да намали, отбелязва Ройтерс.
Mercedez зависи от собствената си губеща мрежа от дилъри, за да има по-голям дял от вътрешните продажби, отколкото Аudi или BMW, разчитащи повече на франчайз. Сега, според документи видени от Ройтерс, главният изпълнителен директор Дитер Цече се е насочил към подразделението на компанията за търговия на дребно като част от усилията за постигане на обещаните икономии на стойност 2 милиарда евро (2,6 милиарда долара).

Daimler, който вече преговаря за продажбата на четири германски търговски подразделения, може да направи по-голяма разпродажба, ако тези операции вървят добре, посочи източник, запознат с плановете на компанията. Ръководството иска да опита как точно би работило на практика, допълни той.
Според източника Цече не е привърженик на идеята за собствена търговска мрежа.
Досега 60-годишният Цече не успя да вкара Daimler "в релси", за да изпълни обещанието концернът да изпревари Аudi и до 2020 година да си върне короната от BMW или дори да отнеме от продажбите и печалбата на двете конкурентни компании.

 


Тагове: дилъри, Mercedez
 
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg