АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]
Глобален оптимизъм за работа
Над половината от потребителите в света очакват перспективите за заетост да бъдат добри или отлични през идните 12 месеца, сочи оповестено днес проучване, цитирано от Ройтерс. По този начин световното потребителско доверие се е повишило през второто тримесечие до най-високото си равнище от първото тримесечие на 2007 година, според проучването на компанията за глобална информация и анализи Нилсен (Nielsen). Индия изпреварва Индонезия като пазар с най-оптимистично настроени потребители, а Португалия и Словения са най-песимистично настроени.
Япония и Хонконг отчитат най-голям спад на доверието спрямо предходното тримесечие.
Индексът на световното потребителско доверие на Нилсен се е повишил с 1 пункт през второто тримесечие до 97 пункта, според проучването, направено между 12 и 30 май. Равнището му е близо до 100-те пункта, които бележат оптимизъм сред потребителите. Американските потребители се нареждат на осмо място по оптимизъм, тъй като увереността им за заетостта е нараснала значително.
По региони Азиатскотихоокеанският регион е най-уверен в перспективите за заетост, като 65 процента очакват благоприятни възможности за работа през предстоящата година, спрямо 64 процента през първото тримесечие.
Общо 56 процента от анкетираните гледат положително на личните си финанси спрямо 55 процента през предходното тримесечие. Северна Америка отчита най-голямо повишение, като 63 процента от анкетираните се чувстват сигурни за финансовото си състояние през следващите 12 месеца спрямо 59 процента през първото тримесечие. Проучването на Нилсен обхваща 30 000 онлайн потребители от 60 пазара.
Tweet |
|