АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]
Българската реклама в Англия
Български и британски туроператори обсъдиха снощи в Лондон информация и нови съвместни идеи за предлаганите от тях продукти и услуги. Неформалната среща бе организирана от министерството на икономиката, енергетиката и туризма в Българския културен институт. Проявата бе част от европроекта за рекламна кампания на страната ни във Великобритания, съобщи пресцентърът на МИЕТ. Българските представители запознаха своите британски партньори с най-новите акценти във визията на България като целогодишна туристическа дестинация със сериозен потенциал за традиционна и алтернативна почивка на атрактивни цени. "През есента на 2011 г. стартирахме мащабна рекламна кампания на България на пазар Великобритания с наслов "MagicLiveHere", заяви на срещата директорът на дирекция "Маркетинг, реклама и информация в туризма" в МИЕТ Анелия Генова. "Целта на кампанията е да повиши информираността за България във Великобритания и да повиши ефективността на националния маркетинг в туризма по отношение на британските клиенти. Тя продължава до началото на пролетта на 2012 г. и включва микс от рекламни и ПР прояви", подчерта Генова. Според последни анализи британците търсят алтернативни дестинации, които предлагат качество на разумна цена заради глобалната криза и намалените покупателни възможности. В рамките на проекта до края на 2011 г. бе излъчвана телевизионна реклама по британския телевизионен канал Sky News, която е стигнала до близо 3 млн. потенциални британски туристи в най-активната възраст - 25/44 години. До края на този месец е активна и кампания с билбордове в Лондон, Южна Англия и Шотландия, която включва 280 локации. В изпълнение на проекта са публикувани също банери на различни туристически сайтове, както и в най-популярните търсачки за пътувания. Рекламата за България в пресата обхваща водещи туристически издания във Великобритания - сп. Travel Weekly, National Geographic Traveller, ABTA Magazine, Golf Monthly и др.
Tweet |
|