EUR 1.9558
USD 1.8323
CHF 2.0113
GBP 2.2729
CNY 2.5284
you tube
mobile version

България е най-големият източноевропейски пазар на Hyatt

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

България е най-големият източноевропейски пазар на Hyatt

mail09:05 | 10.11.2023прегледи 1180 коментарикоментари 0


България е най-големият източноевропейски пазар на Hyatt с 6 работещи обекта и предстоящо откриване на 7-ми през 2024 г. - Breathless Sunny Beach Resort & Spa, допълнение към Inclusive Collection, част от отличителния World of Hyatt. 

Това постижение следва откриването на няколко нови обекта тази година, последният от които е Hyatt Regency Pravets Resort. От навлизането си на българския пазар с откриването на Hyatt Regency Sofia през 2020 г., Hyatt успя да спечели водещ пазарен дял и да позиционира България като основен пазар в региона само за три години.

България заема важно място в стратегическото разширяване в Източна Европа. Портфолиото на компанията в страната е резултат от партньорството с Terra Tour Service, собственик на Hyatt Regency Sofia. Въпреки предизвикателствата, породени от пандемията, този обект  е на първо място сред 168-те хотела в столицата и се утвърди като основният им представител в България.

Успешното партньорство доведе до най-скорошното откриване на Hyatt Regency Pravets Resort, управляван като RIU Pravets Resort преди мащабната реконструкция и репозициониране. Междувременно придобиването на Apple Leisure Group (ALG) от Hyatt отвори възможност за четирите черноморски курорта, които посрещат гости от по-рано тази година.

Присъствието на Hyatt в Източна Европа е съпроводено с ангажимент към растежа и развитието на региона. Дългогодишният опит на компанията в управлението на Hyatt Regency Belgrade и Hyatt Regency Thessaloniki , съответно от 1990 г. и 1999 г. показва неговата отдаденост към източноевропейските пазари като един от най-опитните международни оператори в региона. 

В момента портфолиото на компанията включва 13 ексклузивни обекта в региона с общо над 3395 стаи в България, Черна гора, Чехия, Словакия, Полша, Сърбия и Украйна. През следващите 3 години Hyatt планира да открие още 6 хотела в региона, с разширяване в България, Естония, Сърбия, Албания и Хърватия. Следва Румъния. България се откроява като най-големия пазар на Hyatt в Източна Европа, с най-голям брой хотели и стаи, което подчертава стратегическото ѝ значение в плановете за растеж на компанията.

„Източна Европа претърпя невероятни трансформации, а динамиката в региона се дължи на характеристиките на частните компании тук, основани само преди 30 години, и като такива те все още запазват характеристиките на стартиращите предприятия - гъвкавост, опортюнизъм, смелост и бързина. Непрекъснатият икономически растеж в региона на Източна Европа, който надминава този в Западна Европа, предоставя изобилие от възможности за международните хотелски марки както като източник на търсене, така и като дестинация", допълва Такуя Аояма (Таkuya Aoyama), вицепрезидент „Развитие" в Hyatt.

През 2022 г. Hyatt е най-бързо развиващата се хотелиерска компания в света. Между 2017 г. и 2022 г. бяха открити общо 120 нови хотела (приблизително 23 200 стаи), като 45% от тях са разположени в региона на Европа, Африка и Близкия изток (EAME). Луксозните, лайфстайл и курортни обекти  формират 66% от добавените през този период стаи.

В региона на Европа, Африка и Близкия изток (ЕАМЕ) Hyatt разполага с над 200 хотела с общо над 46 000 стаи и над 18 000 служители, включително 7000 в Европа. Компанията разполага с разнообразно портфолио от 18 различни марки, като Hyatt Regency е водеща с 47 хотела (23%).

Hyatt е хотелиерската група с най-много луксозни маркови хотели в курортни места в света с 13% дял на луксозните маркови стаи в световен мащаб. Тя управлява над 1250 хотела с над 304 000 стаи и над 189 000 служители в 76 държави.

 


 
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg