EUR 1.9558
USD 1.8323
CHF 2.0113
GBP 2.2729
CNY 2.5284
you tube
mobile version

Бум на рекламите по имейл

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

Бум на рекламите по имейл

mail17:20 | 27.12.2010прегледи 639 коментарикоментари 0


Имейл рекламата „подгряваше” в последните години социалните мрежи чрез социални елементи като „сподели в своята социална мрежа” и бутони за свързване с марки в Туитър и Фейсбук в имейл кампании. Имейлът и социалните медии вървят ръка за ръка по още един критерий – те са сред стратегиите за реклама, бюджетът за които ще бъде увеличен през 2011 г., пише порталът emarketer.com, цитиран от Expert.bg. Близо две трети от компаниите ще похарчат повече за имейл реклама, а около 57% ще вложат повече средства в реклама чрез социалните мрежи, твърди проучване сред изпълнителните органи на бизнеса, проведено от маркетолозите от StrongMail.
Търсенето в интернет заема третото място с 41% .
Въпреки че бюджетът се увеличава, но най-голямото предизвикателство за имейл рекламата ще бъде липсата на ресурси и персонал – същият проблем засяга и рекламата в социалните мрежи.
Имейлът, Фейсбук, Туитър и другите социални мрежи ще продължават да вървят заедно и занапред. Повече от една четвърт от отговорилите на запитването твърдят, че вече са създали и внедрили стратегия за съвместна реклама чрез имейл и социални медии, а други 43% планират да положат усилия в тази сфера през 2011 г. Ако маркетолозите продължат да работят върху двете реклами и в бъдеще, техният подход ще се усъвършенства.
 


 
 
 
Още от рубриката
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg

Трейлър на руския игрален "ВЫЗОВ", заснет в Космоса

13:39 | 03-09-23 | 4231