АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]
Бум на рекламите по имейл
Имейл рекламата „подгряваше” в последните години социалните мрежи чрез социални елементи като „сподели в своята социална мрежа” и бутони за свързване с марки в Туитър и Фейсбук в имейл кампании. Имейлът и социалните медии вървят ръка за ръка по още един критерий – те са сред стратегиите за реклама, бюджетът за които ще бъде увеличен през 2011 г., пише порталът emarketer.com, цитиран от Expert.bg. Близо две трети от компаниите ще похарчат повече за имейл реклама, а около 57% ще вложат повече средства в реклама чрез социалните мрежи, твърди проучване сред изпълнителните органи на бизнеса, проведено от маркетолозите от StrongMail.
Търсенето в интернет заема третото място с 41% .
Въпреки че бюджетът се увеличава, но най-голямото предизвикателство за имейл рекламата ще бъде липсата на ресурси и персонал – същият проблем засяга и рекламата в социалните мрежи.
Имейлът, Фейсбук, Туитър и другите социални мрежи ще продължават да вървят заедно и занапред. Повече от една четвърт от отговорилите на запитването твърдят, че вече са създали и внедрили стратегия за съвместна реклама чрез имейл и социални медии, а други 43% планират да положат усилия в тази сфера през 2011 г. Ако маркетолозите продължат да работят върху двете реклами и в бъдеще, техният подход ще се усъвършенства.
Tweet |
|